Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Modems en andere apparatuur terugsturen


Is je contract bij Telfort beëindigd, of heb je een nieuw modem ontvangen en wil je de oude retourneren? Lees hier hoe je je modem of andere apparatuur kunt terugsturen.



Wat moet ik terugsturen?

  • Stuur alle apparatuur terug die je in bruikleen hebt gekregen. Bijvoorbeeld je modem, router, stroomadapter, afstandsbediening en/of tv-ontvanger. Heb je een brief ontvangen met andere instructies, volg dan de instructies in de brief.
  • Accessoires en toebehoren hoef je niet terug te sturen. Accessoires en toebehoren zijn bijvoorbeeld kabels, stekkers en de originele verpakking.

Hoe moet ik het terugsturen?

Je kunt het modem of de apparatuur gratis terugsturen via een postkantoor of een andere PostNL locatie. Een postzegel is niet nodig. Verstuur het modem of de apparatuur naar het volgende adres:


Telfort Retouren

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Download hier het retourlabel:

Retourlabel (pdf, 61 kB)

  • Je krijgt van ons geen retourdoos. Heb je de doos van het installatiepakket niet meer? Je mag ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur naar ons op te sturen.
  • Het is niet nodig om je klantnummer of andere gegevens te vermelden. We herkennen je apparatuur op basis van het serienummer.
  • Let op: je krijgt geen ontvangstbevestiging van ons.
  • Je krijgt bij het afleveren van je pakket een track&trace code. Bewaar deze goed.


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: