Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Mogelijkheden Mijn Telfort voor Mobiel

Via Mijn Telfort heb je 24 uur per dag inzicht in je facturen en verbruik. Ook kun je je abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. Download de Mijn Telfort app en heb altijd en overal je gegevens bij de hand. Het gebruik van de app is gratis, ook in het buitenland. Er worden geen MB's in rekening gebracht voor het gebruik van de app. Met een Mijn Telfort account heb je altijd toegang tot de Mijn Telfort app en de Mijn Telfort omgeving op de website.


Mijn Telfort app

  • Bekijk je factuur
  • Bekijk je verbruiksdetails
  • Wijzig je abonnement
    • Zet eenvoudig extra bundels aan
  • En: zet buitenlandbundels aan

Mijn Telfort website

  • Bekijk je verbruiksdetails
  • Wijzig je abonnement en zet eenvoudig extra bundels aan
  • Bekijk en download je facturen
  • Bij instellingen: hier kun o.a. je simkaart aanvragen en activeren, blokkades instellen en
  • Wijzig je persoonlijke gegevens, zoals je adres, of rekeningnummer
  • Bekijk de bestelstatus

Mijn Telfort app (prepaid)

  • Waardeer je beltegoed op
  • Bekijk de hoogte en geldigheid van je beltegoed
  • Zet prepaid bundels aan
  • Vraag een nieuwe simkaart aan
  • En nog veel meer

Wat kan je allemaal met de Mijn Telfort app?

Heb je nog geen account of ben je je wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?

Je gebruikersnaam van Mijn Telfort Mobiel is altijd je 06-nummer. Ben je je wachtwoord kwijt of heb je nog geen wachtwoord? Gebruik dan op de inlogpagina de link 'wachtwoord vergeten', of lees meer informatie op de pagina Hulp bij inloggen in Mijn Telfort.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: