Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Mogelijkheden van Mijn Telfort Thuis


Via Mijn Telfort Thuis heb je 24 uur per dag inzicht in je facturen en verbruik van je internet, tv en bellen abonnement. Ook kun je je abonnement, je gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. Met een Mijn Telfort account heb je altijd toegang tot de Mijn Telfort omgeving op de website.

Wat kan je doen in Mijn Telfort

  • Wijzig je abonnement; verhoog of verlaag bijvoorbeeld de snelheid
  • Bekijk en download je facturen
  • Bekijk de verbruiksdetails van vast bellen
  • Beheer je mailboxen: voeg toe of hef op, beheer je spamfilter en wijzig mail wachtwoord(en)
  • Bij instellingen: stel een blokkade in voor 09 nummers of zoek de pin-code voor iTV op
  • Wijzig je persoonlijke gegevens zoals je adres, of rekeningnummer
  • Bekijk de bestelstatus

Inloggen Mijn Telfort

Hulp bij inloggen

Je gebruikersnaam van Mijn Telfort Thuis staat in de factuur e-mail die je elke maand krijgt. Als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail of per post opgestuurd. Ben je je wachtwoord kwijt? Gebruik dan op de inlog pagina de link 'wachtwoord vergeten', of lees verder op de pagina hulp bij inloggen in Mijn Telfort.

Koppelen Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel

Heb je bij Telfort een internet en mobiel abonnement? Dan kan je de 2 Mijn Telfort omgevingen koppelen. Zo kan je overal bij en hoef je maar 1x je gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken.


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: