Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Mogelijkheden van Mijn Telfort Thuis


Via Mijn Telfort kan je het abonnement voor internet, tv en je mobiele telefoon bekijken. Maar ook wijzigen. Bijvoorbeeld als je sneller internet wil, je incassomoment wil wijzigen of een verhuizing wil doorgeven.

Wat kan je doen in Mijn Telfort

  • Wijzig je abonnement; verhoog of verlaag bijvoorbeeld de snelheid
  • Bekijk je facturen of pas het incassomoment aan
  • Bekijk je gegevens of geef een verhuizing door
  • CombiVoordeel aanvragen of wijzigen
  • Verleng je mobiele abonnement en bekijk het aanbod

Inloggen Mijn Telfort


Hulp bij inloggen

Om in te loggen heb je een gebruikersnaam (Telfort Thuis) of je 06-nummer (Telfort Mobiel) nodig. Je gebruikersnaam staat in de factuur e-mail die je elke maand krijgt voor Telfort Thuis. Als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail of per post opgestuurd. Ben je je wachtwoord kwijt? Gebruik dan de link 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, of lees verder op de pagina hulp bij inloggen in Mijn Telfort.


Samenvoegen Mijn Telfort Thuis en Mobiel

Heb je Telfort Thuis en Mobiel? Dan kan het zijn dat je 2 Mijn Telfort omgevingen hebt. In dat geval kan je ze samenvoegen. Dan kan je overal bij en hoef je maar 1x je gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken.

Hoe werkt samenvoegen?

  1. Ga naar www.telfort.nl of open de Mijn Telfort app.
  2. Login met je Mijn Telfort Mobiel gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Klik op het kopje 'Thuis'.
  4. Voer je gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn Telfort Thuis in.
  5. Klik op 'Samenvoegen'.
  6. Je krijgt een melding dat het samenvoegen gelukt is. Vanaf nu zijn Mijn Telfort Thuis en Mobiel samengevoegd.

Wat kan je allemaal met Mijn Telfort?

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: