Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Mogelijkheden van Mijn Telfort Thuis


Via Mijn Telfort kan je het abonnement voor internet, tv en je mobiele telefoon bekijken. Maar ook wijzigen. Bijvoorbeeld als je sneller internet wil, je incassomoment wil wijzigen of een verhuizing wil doorgeven.

Wat kan je doen in Mijn Telfort

  • Wijzig je abonnement; verhoog of verlaag bijvoorbeeld de snelheid
  • Bekijk je facturen of pas het incassomoment aan
  • Bekijk je gegevens of geef een verhuizing door
  • Kies je CombiVoordeel of pas deze aan
  • Verleng je mobiele abonnement en bekijk het aanbod

Inloggen Mijn Telfort

Hulp bij inloggen

Om in te loggen heb je een gebruikersnaam (Telfort Thuis) of je 06-nummer (Telfort Mobiel) nodig. Je gebruikersnaam staat in de factuur e-mail die je elke maand krijgt voor Telfort Thuis. Als je een nieuwe klant bent, krijg je je gebruikersnaam en wachtwoord per e-mail of per post opgestuurd. Ben je je wachtwoord kwijt? Gebruik dan de link 'wachtwoord vergeten' op de inlogpagina, of lees verder op de pagina hulp bij inloggen in Mijn Telfort.

Koppelen Mijn Telfort Thuis en Mijn Telfort Mobiel

Heb je Telfort Thuis en Mobiel? Dan kan het zijn dat je 2 Mijn Telfort omgevingen hebt. In dat geval kan je ze koppelen. Dan kan je overal bij en hoef je maar 1x je gebruikersnaam en wachtwoord te gebruiken.

Wat kan je allemaal met Mijn Telfort?