Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Niet bellen of internetten na nummerbehoud Mobiel



Wordt je nummer vandaag overgezet? Dan kun je vandaag problemen ondervinden met bellen, internetten en andere mobiele diensten.


Heb je de dag na nummerbehoud nog steeds problemen? Volg dan onderstaande stappen:



  • Controleer je simkaart.
    Je kunt alleen gebruikmaken van de simkaart van Telfort. De simkaart van je vorige aanbieder werkt niet meer.
  • Activeer je simkaart.
    Lees meer over het activeren van je simkaart.
  • Controleer je toestelinstellingen.
    Ga naar de Toestelhulp om je telefoon in te stellen voor diensten zoals mobiel internet
  • Zet je toestel uit en aan.
  • Werken bovenstaande oplossingen niet? Ga dan naar de instructies Kan niet bellen of Mobiel internet werkt niet.

Was je in het buitenland toen je nummer werd overgezet? Je kunt pas weer bellen of gebeld worden zodra je in Nederland bent.

Probleem nog niet opgelost?

Is je probleem nog niet opgelost? Laat een berichtje achter op het forum met een duidelijke omschrijving van het probleem. Het webcareteam en enthousiaste Telfort-klanten helpen je graag verder.


Naar het forum

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: