Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Nummerbehoud vaste telefoon

Wil je een vast telefoonnummer meenemen naar je Telfort vast bellen abonnement? Bij Telfort regelen wij het behoud van je vaste telefoonnummer. Bij je aanmelding voor Telfort Vast bellen kun je aangeven dat je een telefoonnummer wilt behouden.

Opzeggen huidige telefoonaansluiting

Telfort zorgt ervoor dat je huidige telefoonaansluiting wordt opgezegd. Je hoeft dus niets te doen! Tele2 en Pretium zijn een uitzondering. Bel je via een van deze aanbieders? Beëindig dan zelf je telefoonabonnement bij Tele2 of Pretium.

Nummerbehoud met ISDN

Heb je een internetabonnement in combinatie met een ISDN-aansluiting van KPN? Bij Telfort kun je geen gebruik maken van ISDN. Als je kiest voor nummerbehoud, zetten wij 1 van de 4 ISDN-nummers over naar Telfort Vast bellen. De overige 3 nummers raak je kwijt. Als je kiest voor overzetten van je nummer naar Telfort, dan beëindigt KPN je ISDN-aansluiting automatisch. De ISDN-aansluiting wordt dus niet omgezet in een analoge aansluiting bij KPN.

Ga je vast bellen via glasvezel? Dan kun je 2 van je ISDN-nummers meenemen naar Telfort.

Leveringstermijn

Bestel je Telfort Vast bellen tegelijk met je Telfort internetabonnement? Dan leveren wij deze 2 diensten tegelijk op. Heb je gekozen voor nummerbehoud? Dan kun je hier na het aansluiten van Telfort Vast bellen en Telfort Internet meteen gebruik van maken.

Eenmalige kosten

Heb je Internet, TV & Bellen van Telfort? Dan betaal je voor nummerbehoud eenmalige kosten van 10,-.

Heb je glasvezel? Dan is nummerbehoud gratis.

Bestaande klant?

Ben je al klant van Telfort en wil je nummerbehoud aanvragen? Dan kun je dit eenvoudig via Mijn Telfort doen. Je vindt de optie onder ‘Mijn Instellingen’, bij ‘Instellingen vast bellen wijzigen’.

Naar Mijn Telfort

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: