Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Openstaande factuur betalen

Als een automatische incasso is mislukt, verzoeken we je vriendelijk om zelf het openstaande bedrag over te maken. Het rekeningnummer dat je hiervoor kunt gebruiken is afhankelijk van je abonnement. Maak een keuze:

  • Ik heb Telfort Thuis (internet, tv en bellen, ook glasvezel)

    Tip! Betaal je factuur via iDEAL. Als je via iDEAL betaalt, zullen we direct je betaling verwerken. Dan werkt alles binnen enkele uren weer.

    Log in op Mijn Telfort en betaal via iDEAL

    Liever handmatig betalen? Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL91INGB0000274250, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantnummer. Dan kan het maximaal 5 dagen duren voordat internet en tv weer werken.



    Ik weet mijn klantnummer niet

    Je vindt het klantnummer op de factuur, in de maandelijkse e-mail over de nieuwe factuur, en in de bijlage van de bevestigingsmail die je bij je bestelling hebt ontvangen.

    Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

    Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

    Maak een betaalafspraak

  • Ik heb Telfort Mobiel

    Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor rechtsboven onder het kopje ‘Rekeninginformatie’.



    Als je een e-mail van Telfort hebt ontvangen met een betalingsherinnering kan je ook via iDEAL betalen. Via de link in de e-mail kun je direct betalen. Je betaling wordt binnen enkele uren verwerkt door Telfort. Via het betalingsoverzicht in Mijn Telfort kun je zien of de betaling binnen is bij Telfort.


    Telefoon geblokkeerd vanwege betalingsachterstand

    Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt? Als je direct betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.

    Lees meer over het (de)blokkeren van je telefoon

    Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

    Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

    In Mijn Telfort kan je ook je factuur terugvinden.




Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: