Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Openstaande factuur betalen

Als een automatische incasso is mislukt, verzoeken we je vriendelijk om zelf het openstaande bedrag over te maken. Het rekeningnummer dat je hiervoor kunt gebruiken is afhankelijk van je abonnement. Maak een keuze:

  • Ik heb internet, tv en bellen (ook glasvezel)

    Mijn klantnummer begint met 100

    Tip! Betaal je factuur via iDeal. Als je via iDeal betaalt, zullen we binnen enkele uren je betaling verwerken en je aansluiting deblokkeren.

    Log in op Mijn Telfort en betaal via iDeal

    Liever handmatig betalen? Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL91INGB0000274250, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantnummer.



    Mijn klantcode begint met de letters TV of TI en heeft in totaal een combinatie van 10 cijfers en letters

    Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL03INGB0000000548, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantcode.



    Ik weet mijn klantnummer niet

    Je vindt het klantnummer op de factuur, in de maandelijkse e-mail over de nieuwe factuur, en in de bijlage van de bevestigingsmail die je bij je bestelling hebt ontvangen.

  • Ik heb Telfort Mobiel

    Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor rechtsboven onder het kopje ‘Rekeninginformatie’.



    Als je een e-mail van Telfort hebt ontvangen met een betalingsherinnering kan je ook via iDeal betalen. Via de link in de e-mail kun je direct betalen. Je betaling wordt binnen maximaal 5 werkdagen verwerkt door Telfort. Via het betalingsoverzicht in Mijn Telfort kun je zien of de betaling binnen is bij Telfort.

Telefoon geblokkeerd vanwege betalingsachterstand

Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt? Als je direct betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.

Lees meer over het (de)blokkeren van je telefoon



Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice op 0900-9596 (0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

In Mijn Telfort kan je ook je factuur terugvinden.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: