Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Openstaande factuur betalen

Als een automatische incasso is mislukt, verzoeken we je vriendelijk om zelf het openstaande bedrag over te maken. Het rekeningnummer dat je hiervoor kunt gebruiken is afhankelijk van je abonnement. Maak een keuze:

  • Ik heb Telfort Thuis (Internet, TV en Bellen, ook glasvezel)

    Tip! Betaal je openstaande factuur via iDEAL. Als je via iDEAL betaalt, zullen we direct je betaling verwerken. Dan doet alles het binnen enkele uren weer.

    Log in op Mijn Telfort en betaal via iDEAL

    Liever handmatig betalen? Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL91INGB0000274250, ter attentie van Telfort en onder vermelding van je klantnummer. Dan kan het maximaal 5 dagen duren voordat internet en tv weer werken.



    Ik weet mijn klantnummer niet

    Je vindt het klantnummer op de factuur, in de maandelijkse e-mail over de nieuwe factuur, en in de bijlage van de bevestigingsmail die je bij je bestelling hebt ontvangen.

    Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

    Heb je een openstaande factuur, bijvoorbeeld omdat de incasso mislukt is? Dan kan je zelf een betaalafspraak maken in Mijn Telfort. Doe dit wel snel, want als producten afgesloten zijn kan het niet meer. Ook kan je maar 1 betaalafspraak tegelijk maken.

    Maak een betaalafspraak

    Komt je factuur vaak ongelegen?

    Bij de meeste mensen komt het inkomen elke maand op dezelfde dag. Vervelend als wij altijd net voor die dag je factuur proberen af te schrijven! Wil je de incassodatum van Telfort Thuis wijzigen? Dat kan je zelf in Mijn Telfort.

    Meer informatie

  • Ik heb Telfort Mobiel

    Als je een e-mail van Telfort hebt ontvangen met een betalingsherinnering kan je via iDEAL betalen. Via de link in de e-mail kun je direct betalen. We verwerken je betaling dan veel sneller, al binnen enkele uren. Je kan via iDEAL ook van een andere rekening betalen (dan die waar we normaal van afschrijven).

    Heb je de mail nog niet gekregen of betaal je liever zelf? Maak het openstaande bedrag over naar rekeningnummer NL70INGB0009275549 (BIC: INGBNL2A), ter attentie van Telfort in Amsterdam en onder vermelding van het factuurnummer. Je vindt het factuurnummer op de factuur. Kijk hiervoor rechtsboven onder het kopje ‘Rekeninginformatie’.

    In Mijn Telfort kan je ook je factuur terugvinden.




    Telefoon geblokkeerd vanwege betalingsachterstand?

    Is je telefoon geblokkeerd omdat je een betalingsachterstand hebt? Als je direct via iDEAL betaalt, wordt je telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.

    Lees meer over het (de)blokkeren van je telefoon

    Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

    Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

    Die ene cent, hoe betaal ik die?

    Als je een telefoon bestelt, moet je 1 cent betalen. Die betaal je gewoon met je pinpas bij de koerier. Zo kunnen wij controleren of we de telefoon wel aan de goede persoon geven. Je moet daar dus wel zelf voor thuis zijn.