Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Opwaarderen met een opwaardeerbon

Je kunt opwaardeerbonnen van Telfort kopen in diverse winkels, waaronder supermarkten, benzinestations en de Telfort winkels.

Hoe kan ik opwaarderen met een opwaardeerbon?

  1. Koop een opwaardeerbon van Telfort. Op de opwaardeerbon staat een 14-cijferige opwaardeercode.
  2. Bel gratis naar 1244.
  3. Volg de instructies in het gesproken menu. Het beltegoed wordt direct bijgeschreven en kan niet geannuleerd worden.

Opwaarderen met een opwaardeerbon lukt niet

Lukt opwaarderen met een opwaardeerbon niet? Bekijk hier onze tips en instructies.

  • Ik heb de verkeerde code ingetoetst, wat nu?

    Als je een verkeerde code hebt ingetoetst, krijg je direct een melding te horen. Je kunt het dan opnieuw proberen. Heb je 3 keer de verkeerde code ingetoetst? Dan kun je 24 uur niet meer opwaarderen. Probeer het opnieuw na 24 uur.
  • Op mijn opwaardeerbon staan 13 cijfers, in plaats van 14. Kan ik de bon wel gebruiken?

    Ja. Op sommige bonnen wordt het eerste cijfer boven de overige 13 cijfers geprint. Probeer het opnieuw, en begin met het cijfer dat boven de overige 13 cijfers staat.
  • Mijn opwaardeerbon is niet meer geldig. Kan ik deze toch nog gebruiken?

    Nee. Als je opwaardeerbon niet meer geldig is, kun je de bon niet meer gebruiken. Zorg ervoor dat je de opwaardeerbon gebruikt vóór de datum die op de bon staat. Was de houdbaarheid al verstreken toen je de bon kocht? Ga dan terug naar het verkooppunt.
  • Kan ik mijn tegoed ook opwaarderen met opwaardeerbonnen van andere providers, bijvoorbeeld KPN?

    Je kunt opwaardeerbonnen van andere aanbieders niet gebruiken bij Telfort. Let er op dat je de juiste opwaardeerbon koopt.
  • Ik weet niet zeker op ik mijn opwaardeerbon al gebruikt heb. Kan ik dat controleren?

    Weet je niet zeker of de opwaardeerbon al is opgewaardeerd? Bel naar 1244 om de hoogte van je beltegoed op te vragen, of bekijk je opwaarderingen in Mijn Telfort.
  • Ik kan de code op mijn opwaardeerbon niet goed lezen, wat nu?

    Neem contact op met de klantenservice. Vermeld hierbij het 8-cijferige serienummer van de opwaardeerbon. Vermeld ook welke cijfers van de (14-cijferige) opwaardeercode je wel kunt lezen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: