Opzeggen bij overlijden


Na overlijden van de contracthouder kan je het abonnement kosteloos opzeggen, of het abonnement overzetten op een andere naam. Om je zoveel mogelijk te ontlasten in deze tijd, staat hieronder hoe je dat doet.

Stuur altijd een een kopie van de overlijdensakte mee. Op het moment dat we je verzoek binnen hebben, zeggen we het abonnement op per overlijdensdatum. Teveel betaalde abonnementskosten betalen we terug, met een maximum van 3 maanden.

Je krijgt binnen 10 werkdagen antwoord.


Regel het eenvoudig online

Informeer Telfort én andere bedrijven

Wil je naast Telfort ook abonnementen bij andere bedrijven opzeggen of overnemen?

Telfort werkt samen met Closure. Zij zorgen ervoor dat je alle opzeggingen gratis, op 1 plek kan doorgeven. Zo heb je binnen een paar minuten alles geregeld.

Informeer Telfort én andere bedrijven

Wat is Closure?

Alle bedrijven informeren over het overlijden

Bedrijven vragen allemaal om dezelfde informatie als je bij een overlijden de opzeggingen moet regelen. Closure werkt samen met heel veel bedrijven om je al dat werk uit handen te nemen. Bij Closure vul je deze gegevens één keer in. Daarmee zeg je in enkele minuten Telfort en alle andere abonnementen op.
Dankzij de samenwerking tussen Telfort en Closure kost het je niets.

Alleen abonnementen bij Telfort opzeggen of overnemen

Telfort Mobiel

Welke informatie hebben we nodig?

  • Het mobiele telefoonnummer van het op te zeggen abonnement.
  • De naam en adresgegevens van de overleden abonnee.
  • Naam, e-mailadres en telefoonnummer van een contactpersoon.
  • Een kopie van het uittreksel van de overlijdensakte.

Online opzeggen of overnemen

Of per brief: Telfort Mobiel

Postbus 512

2400 AM Alphen a/d Rijn

Telfort Thuis

Welke informatie hebben we nodig?

  • Het klantnummer of de naam en adresgegevens van de overleden abonnee.
  • Naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer van een contactpersoon.
  • Een kopie van het uittreksel van de overlijdensakte.

Online opzeggen of overnemen

Of per brief: Telfort Internet, TV en Bellen (ook glasvezel)

Postbus 217

2400 AE Alphen a/d Rijn


Bellen mag natuurlijk ook

We hebben een speciale nabestaandendesk die je zoveel mogelijk uit handen neemt. Je bereikt ze via telefoonnummer 0800-0201555. Onze collega's staan voor je klaar van maandag tot en met vrijdag 08.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur.

Apparatuur terugsturen

Apparatuur zoals een modem, TV-ontvanger en digitenne kastje, kun je gratis naar Telfort terugsturen.

Mobiele telefoons die bij een lopend abonnement horen hoeven niet terug gestuurd te worden.

Kopie uittreksel overlijdensakte

Het uittreksel van de overlijdensakte kan je opvragen bij de gemeente waar de overledene ingeschreven stond.