Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Opzeggen mobiel abonnement


Abonnement opzeggen?

We vinden het jammer dat je er over denkt om je abonnement op te zeggen. Want wist je dat trouwe Telfort klanten extra veel voordeel krijgen? Bij een Sim Only met 1000 MB en 300 minuten krijg je bijvoorbeeld 500 MB en 100 min extra!

Bekijk nu jouw extra voordeel



Telefonisch opzeggen

Als je bij ons weg wilt, kan dat per telefoon. Wij kunnen je bellen, zodat je er geen kosten aan hebt.

Laat je direct gratis terugbellen

Wil je liever zelf bellen? Bel dan:

088-7650072

De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Einddatum en opzegtermijn

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand (bij zakelijke abonnementen 3 maanden). De datum waarop we je abonnement beëindigen is afhankelijk van het moment van je opzegging:



  • Ontvangen we je opzegging uiterlijk 1 maand voor het einde van je contract? Dan beëindigen we je abonnement op de einddatum van je contract.
  • Zeg je later op? Dan hanteren we een opzegtermijn van 1 maand.
  • Wil je weten wanneer je abonnement eindigt? Je vind de einddatum van je contract in Mijn Telfort en in de Mijn Telfort app, bij 'Abonnement'.

  • Leasetoestel inleveren of overnemen

    Maak je gebruik van toestellease? Lees meer over het inleveren of overnemen van je leasetoestel bij einde contract.

  • Opzeggen met nummerbehoud


    Bekijk de pagina Telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder voor meer informatie over nummerbehoud.

  • Opzegging annuleren
    • Heb je je abonnement opgezegd en wil je alsnog verlengen? Geen probleem! Verleng je abonnement en je opzegging wordt automatisch geannuleerd.
    • Wil je om een andere reden je opzegging annuleren? Neem contact op met onze klantenservice via 0900 9596 (0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten).

  • Abonnement afkopen

    Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten (ook eventuele kosten voor Telfort Toestellease) tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

    Stuur ons een e-mail om je abonnement af te kopen. Je ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

    Voorwaarden afkopen abonnement

    • Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
    • Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
    • Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.
    • Je mag geen betalingsachterstand hebben.

  • Bundels opzeggen

    Wil je een losse bundel opzeggen, bijvoorbeeld een sms-bundel? Dit kan pas vanaf het einde van je contractperiode. Uitzondering: is je abonnement ingegaan of verlengd vóór 1 oktober 2008? Dan kun je ook opzeggen tijdens je contractperiode.De opzegtermijn van bundels is 1 maand.

  • Opzeggen na overlijden


    Bekijk onze uitleg over opzeggen bij overlijden.

  • Overstappen binnen Telfort


    Het is niet nodig je abonnement op te zeggen als je binnen Telfort wil overstappen. Bekijk de onderstaande pagina's voor meer informatie over het overstappen binnen Telfort.

  • Opzeggen per e-mail of brief

    Je kunt op 3 manieren je abonnement opzeggen:

    1. Bel de klantenservice (088-7650072, hiervoor betaal je de gebruikelijke belkosten naar een vast nummer).
      We bespreken graag de reden voor de opzegging met je. We doen je ook graag een goed aanbod.
    2. Vul het webformulier in.
    3. Stuur een brief (met als onderwerp opzeggen) naar het volgende adres: Telfort
      Postbus 512
      2400 AM Alphen aan de Rijn

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: