Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Opzeggen mobiel abonnement



Abonnement opzeggen

Weet je zeker dat je je mobiele abonnement wilt opzeggen? We willen je namelijk graag als klant houden en bieden je daarom de volgende voordelen om tóch te blijven:

  • MB's en minuten 2 maanden meenemen
  • Gratis supersnel 4G bij alle databundels
  • Betrouwbaar KPN netwerk
  • Gratis 2x zoveel data met CombiVoordeel

Telefonisch opzeggen

Wil je toch echt opzeggen, dan kan dat per telefoon. Wij kunnen je terugbellen, zodat je er geen kosten aan hebt.

Laat je direct gratis terugbellen

Wil je liever zelf bellen? Bel dan:

088-7650072

De kosten voor het bellen naar een 088-nummer zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De klantenservice is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Einddatum en opzegtermijn

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand. De datum waarop we je abonnement beëindigen is afhankelijk van het moment van je opzegging:

  • Ontvangen we je opzegging uiterlijk 1 maand voor het einde van je contract? Dan beëindigen we je abonnement op de einddatum van je contract.
  • Zeg je later op? Dan hanteren we een opzegtermijn van 1 maand.
  • Wil je weten wanneer je abonnement eindigt? Je vindt de einddatum van je contract in Mijn Telfort en in de Mijn Telfort app, bij 'Abonnement'.

Opzeggen met nummerbehoud


Bekijk de pagina Telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder voor meer informatie over nummerbehoud.

Abonnement afkopen

Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

Vul het webformulier in om je abonnement af te kopen. Je ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

Voorwaarden afkopen abonnement

  • Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
  • Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
  • Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.
  • Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Opzeggen na overlijden

Bekijk onze uitleg over opzeggen bij overlijden.

Opzeggen per e-mail of brief

Je kunt op 3 manieren je abonnement opzeggen:

  1. Bel de klantenservice (088-7650072, hiervoor betaal je de gebruikelijke belkosten naar een vast nummer).
    We bespreken graag de reden voor de opzegging met je. We doen je ook graag een goed aanbod.
  2. Vul het webformulier in.
  3. Stuur een brief (met als onderwerp opzeggen) naar het volgende adres:
    Telfort
    Postbus 512
    2400 AM Alphen aan de Rijn

Opzeggen bij emigreren

Ga je verhuizen naar het buitenland? Dan mag je je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. De opzegging zelf gaat in op de emigratiedatum.

Dien een schriftelijk verzoek bij ons in. We hebben het volgende van je nodig:

  • Het verzoek om het abonnement eerder op te zeggen.
  • Een officieel bewijs dat je gaat emigreren.

Stuur de brief naar het volgende adres:

Telfort 
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn

Heb je een toestel gekocht met toestelkrediet?

Koop dan eerst het openstaande krediet af.

Op de website van KPN kan je kijken wat het restbedrag van je krediet is.

Om door te geven dat je het restbedrag in een keer wilt betalen, kan je het formulier ‘vervroegd aflossen’ invullen.