Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Opzeggen mobiel abonnement

Wil je opzeggen? Dat vinden we jammer. Maar natuurlijk helpen we je graag.

Hier moet je rekening mee houden als je opzegt:

Behoud je nummer

Zeg je op, dan verlies je mogelijk je vertrouwde nummer. Wil je geen gedoe met je nummer? Dan kun je beter blijven.

Geen onverwachte kosten

Je verliest de bescherming tegen een hoge factuur. Wij verlagen namelijk je internetsnelheid als je over je databundel gaat. Bij andere aanbieders moet je vaak per MB bijbetalen.

Behoud je opgespaarde MB's

Je MB's en minuten die je de afgelopen 2 maanden hebt opgespaard vervallen. Als je verlengt dan blijven de overgebleven MB's en minuten behouden. MB's en minuten neem je alléén bij Telfort mee naar de volgende maand.

Duurzame provider

Als je weggaat ben je niet langer klant bij dé duurzaamste provider. Telfort is namelijk onderdeel van KPN, de groenste provider ter wereld!

CombiVoordeel

Heb je ook televisie en/of internet van Telfort? Dan verlies je de voordelen van CombiVoordeel, zoals 2x zoveel data en 5,- korting op je Thuis factuur.

Betrouwbaar netwerk

Telfort maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Hierdoor krijg jij supersnel 4G tot 150 Mbit/s. Bij veel andere providers is dit de helft, slechts 75 Mbit/s.

Verlengen of opzeggen?

Als je overweegt om op te zeggen, dan is het goed om nog eens na te denken over onze maandelijks opzegbare abonnementen. Dan kan je per maand bekijken wat je wilt. Verleng met zo’n bundel en profiteer gewoon van al onze voordelen.

Als je verlengt kan je kiezen uit de beste Sim Only abonnementen en de nieuwste toestellen.

Bekijk en verleng

Toch opzeggen?

Bel je liever zelf? Klik hier voor het telefoonnummer

088-7650072

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.
Zondag: Gesloten

Andere manieren om op te zeggen

Je door ons laten terugbellen is de snelste manier om op te zeggen. Maar zo kan het ook:

Stuur een brief

Geef je opzegging schriftelijk aan ons door. Vergeet niet je telefoonnummer en klantnummer te vermelden en een postzegel op de envelop te plakken.

Stuur je brief naar:

Telfort
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Online formulier

Vul het online formulier in. Hiervoor heb je wel je klantnummer nodig. Heb je dit niet bij de hand? Dan is terugbellen makkelijker.

Naar het opzegformulier

Opzeggen bij overlijden

Bekijk onze uitleg over opzeggen bij overlijden.

Einddatum en opzegtermijn

Zit je met je abonnement nog in de looptijd van je contract? Dan kun je beter wachten met opzeggen tot je contract is verlopen. Wil je toch opzeggen? Dan betaal je de volledige contractsperiode in 1 keer af.

Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand. De datum waarop we je abonnement beëindigen is afhankelijk van het moment van je opzegging:

  • Ontvangen we je opzegging uiterlijk 1 maand voor het einde van je contract? Dan beëindigen we je abonnement op de einddatum van je contract.
  • Zeg je later op? Dan hanteren we een opzegtermijn van 1 maand.
  • Wil je weten wanneer je abonnement eindigt? Je vindt de einddatum van je contract in Mijn Telfort en in de Mijn Telfort app, bij 'Abonnement'.

Hoe werkt opzeggen met nummerbehoud?


Bekijk de pagina Telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder voor meer informatie over nummerbehoud.

Mijn abonnement loopt nog. Kan ik het afkopen?

Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

Vul het webformulier in om je abonnement af te kopen. Je ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

Voorwaarden afkopen abonnement

  • Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
  • Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
  • Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.
  • Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Ik ga emigreren. Hoe kan ik opzeggen?

Ga je verhuizen naar het buitenland? Dan mag je je abonnement opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. De opzegging zelf gaat in op de emigratiedatum.

Dien een schriftelijk verzoek bij ons in. We hebben het volgende van je nodig:

  • Het verzoek om het abonnement eerder op te zeggen.
  • Een officieel bewijs dat je gaat emigreren.

Stuur de brief naar het volgende adres:

Telfort 
Postbus 512
2400 AM Alphen aan de Rijn

Heb je een toestel gekocht met toestelkrediet?

Koop dan eerst het openstaande krediet af.

Op de website van KPN kan je kijken wat het restbedrag van je krediet is.

Om door te geven dat je het restbedrag in een keer wilt betalen, kan je het formulier ‘vervroegd aflossen’ invullen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: