Opzeggen bij overlijden


Na overlijden van de contracthouder kun je het abonnement kosteloos opzeggen, of het abonnement overzetten op een andere naam. Om je zoveel mogelijk te ontlasten in deze tijd, staat hieronder hoe je dat doet.


Het contract kosteloos overnemen

Blijft er iemand op het adres van het Telfort abonnement wonen? Dan kan het makkelijker zijn om het abonnement op een andere naam te laten zetten. Bekijk de pagina contract overnemen die bij het product hoort voor meer informatie. Vergeet niet om een kopie van de akte van overlijden mee te sturen.

Contract kosteloos opzeggen

Je kunt het abonnement ook kosteloos opzeggen. Het is belangrijk om een kopie van de overlijdensakte mee te sturen. Op het moment dat deze kopie binnen is, zetten we het abonnement stop per de overlijdensdatum. Teveel betaalde abonnementskosten worden terugbetaald.

Stuur de brief naar het postadres dat bij het op te zeggen product hoort:

Telfort Mobiel

Postbus 512

2400 AM Alphen a/d Rijn

Welke informatie hebben we nodig?

  • Het mobiele telefoonnummer van het op te zeggen abonnement.
  • De naam en adresgegevens van de overleden abonnee.
  • Naam, e-mailadres en telefoonnummer van een contactpersoon.
  • Een kopie van het uittreksel van de overlijdensakte.

Telfort Internet, TV en Bellen (ook glasvezel)

Postbus 217

2400 AE Alphen a/d Rijn

Welke informatie hebben we nodig?

  • Het klantnummer of de naam en adresgegevens van de overleden abonnee.
  • Naam, adresgegevens, e-mailadres en telefoonnummer van een contactpersoon.
  • Een kopie van het uittreksel van de overlijdensakte.

Je krijgt binnen 10 werkdagen een bevestiging van de beëindiging van het contract.

Apparatuur

Apparatuur zoals een modem, TV-ontvanger en digitenne kastje, kun je gratis naar Telfort terugsturen.

Mobiele telefoons hoeven niet terug gestuurd te worden.

Kopie uittreksel overlijdensakte

Het uittreksel van de overlijdensakte kun je opvragen bij de gemeente waar de overledene ingeschreven stond.

Heb je liever telefonisch contact met één van onze medewerkers voor het opzeggen of overnemen van het contract? Neem dan contact op met de klantenservice (€ 0,50 per gesprek, plus je gebruikelijke belkosten).