Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Opzegtermijn Internet, TV en Bellen

Je kunt op elk gewenst moment bij Telfort aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. Wij hanteren een opzegtermijn van één maand. De opzegtermijn gaat in op het moment dat we je opzegging hebben ontvangen. Als je een jaarabonnement hebt, dan kun je je abonnement pas na één jaar na de ingangsdatum stopzetten. Daarna kun je elke maand opzeggen.

Bijvoorbeeld: Als je abonnement op 12 januari 2014 is ingegaan, dan loopt je abonnement op 12 januari 2015 af. Daarna kun je elke maand opzeggen.

Internet, TV & Bellen opzeggen

Wil je je Telfort abonnement opzeggen? Klik op onderstaande link en je ziet direct hoe je je abonnement kunt opzeggen.

Pakketten opzeggen

Wil je iets aan je abonnement veranderen? Bijvoorbeeld een zenderpakket aan of uit zetten? Je kunt je abonnement eenvoudig wijzigen in Mijn Telfort.

Abonnement wijzigen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: