Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Overstappen naar Telfort Internet, TV en Bellen



Als je wilt overstappen naar Telfort Internet, TV & Bellen dan regelen wij de overstap voor je vanaf je huidige provider. Geef tijdens je bestelling aan dat je gebruik wilt maken van deze overstapservice.

Bestel je pakket


Wil je liever zelf opzeggen? Dan kun je gebruik maken van de opzegbrieven op deze pagina.


Vul de volgende gegevens in op de opzegbrief:


  • Je adres, woonplaats en datum
  • Je klant- of contractnummer. Weet je niet wat je klant- of contractnummer is? Bekijk hier hoe je je contractnummer kunt vinden.
  • De einddatum van je contract bij je huidige provider. Controleer deze datum bij je huidige provider.
  • Je handtekening

Zet op de envelop het adres van je huidige provider. Deze vind je bovenin de opzegbrief. Stuur de brief naar de provider. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestiging van de opzegging van de provider.



Opzegbrieven per provider

Zit je nog bij een andere aanbieder?

Wil je overstappen naar Telfort, maar zit je nog bij een andere provider? Vul hier in enkele eenvoudige stappen de Telfort Datumprikker in en we houden je op de hoogte vanaf het moment dat je kunt overstappen. Aanmelden is vrijblijvend.

Ga naar datumprikker

Datumprikker

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: