Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Overstappen van zakelijk naar particulier Mobiel

Wil je overstappen van een zakelijk naar een particulier abonnement? Neem contact op met de klantenservice van Telfort Zakelijk. De klantenservice helpt je met het overstappen naar een nieuw abonnement. Je behoudt hierbij je oude nummer.

Voorwaarden

  • Je zakelijke abonnement wordt beëindigd na afloop van je contractperiode. Wil je eerder overstappen? Dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht.
  • Overstappen is niet mogelijk als je een betalingsachterstand hebt.
  • Overstappen naar particulier kan alleen aangevraagd worden door de contractant of telecombeheerder.
  • Voor het overstappen hebben wij schriftelijk akkoord van je nodig.

Overstappen vanwege faillissement

In het geval van een faillissement dient de overname via de aangewezen curator te verlopen. Telfort Zakelijk zal in overleg met de curator de overname accorderen of afwijzen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: