Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Rekeningnummer Mobiel wijzigen


Heb je een nieuw rekeningnummer of wil je dat je abonnementskosten vanaf nu worden afgeschreven van een ander rekeningnummer? Je kunt je rekeningnummer eenvoudig zelf wijzigen in Mijn Telfort. De wijziging wordt binnen 24 uur verwerkt. Omdat dit 24 uur duurt, kan het voorkomen dat de volgende factuur nog wordt afgeschreven van het oude rekeningnummer.

Let op:

  • Het bankrekeningnummer dat je doorgeeft moet op jouw naam staan
  • Het rekeningnummer moet in het IBAN-formaat worden ingevuld
  • Op het moment dat er een verlenging wordt uitgevoerd, is het 1 maand niet mogelijk om je rekeningnummer te wijzigen
  • Heb je een buitenlands IBAN-rekeningnummer, neem dan contact met ons op. Deze kun je niet aanpassen in Mijn Telfort.


Rekeningnummer wijzigen in Mijn Telfort



Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: