Vervelend dat je toestel niet goed werkt. We helpen je graag om het probleem op te lossen.
Zie je geen grote schade aan de buitenkant van je toestel? Bekijk dan eerst onderstaande tips.
Als je garantie hebt op het defect van je toestel, wordt je toestel kosteloos gerepareerd. Lees de informatie over voorwaarden en kosten goed door voordat je het toestel laat repareren.
Een defect valt binnen garantie als aan een aantal voorwaarden is voldaan:
*De garantietermijn geldt alleen als je batterij los in het toestel zit. Heb je een batterij die je niet uit je toestel kunt halen? Dan is de garantietermijn voor je batterij gelijk aan die van je telefoon.
Ga met het defecte toestel of de dongel en de aankoopnota of pakbon naar een Telfort winkel bij je in de buurt. Telfort streeft ernaar om je toestel binnen 2 weken gerepareerd retour te sturen. Je krijgt een ontvangstbewijs en een reparatienummer. Met het reparatienummer kun je online de status van je reparatie volgen.
Zoek een Telfort winkel bij je in de buurt.
We streven ernaar binnen 2 weken het gerepareerde toestel of de dongel retour te sturen. Je kunt online de status van de reparatie bekijken.