Simkaart activeren werkt anders voor mensen die al langer klant zijn van Telfort dan voor mensen die net Telfort klant zijn geworden. Kies hieronder welke situatie voor jou van toepassing is:
Je hebt nodig:
Net klant? Activeer je simkaart!
Bel gratis naar 1244 en volg de stappen in het menu.
Heb je een vervangende prepaid simkaart besteld? Dan mag je op 'al langer klant' klikken.
Heb je een abonnement met telefoon besteld? Dan activeren we je nieuwe simkaart op het moment dat je de telefoon aan de deur ontvangt. Je hoeft 'm dus niet online te activeren.
Kan je je simkaart niet meer vinden of heb je 'm nooit ontvangen? Dan kan je één keer gratis een nieuwe simkaart aanvragen.
Je simkaartnummer staat op de simkaart. Het simkaartnummer bestaat uit 13 cijfers. Je kunt je simkaartnummer ook opzoeken in Mijn Telfort of in je smartphone.
Je hebt alleen een activatiecode nodig als je een nieuwe Sim Only hebt besteld. Je hebt de activatiecode per e-mail ontvangen.
Activatiecode kwijt?
Vraag dan een nieuwe activatiecode aan. We sturen de nieuwe activatiecode naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Je ontvangt de activatiecode binnen enkele minuten.
Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: