Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Status bestelling bekijken

Ben je een nieuwe klant of heb je iets bijbesteld, en wil je weten hoe het met je bestelling gaat? Je kunt online de status van je bestelling volgen.


Internet, TV en/of Bellen (ook Glasvezel)

  • Status bestelling nieuw abonnement

    Heb je de bevestiging van je bestelling al binnen? Hierin vind je de leverdatum van je abonnement.

    Wil je de status van je bestelling volgen? Log dan in op Mijn Telfort. Je gebruikersnaam heb je bij de bevestiging van je bestelling ontvangen. Voor de veiligheid sturen we je wachtwoord enkele dagen later apart toe per post. Heb je deze nog niet ontvangen? Geen probleem. Je kan namelijk met alleen je gebruikersnaam zelf een wachtwoord aanmaken.

    Status van je bestelling bekijken

    Lukt het niet om in te loggen op Mijn Telfort?

  • Status bestelling bij uitbreiding abonnement (bijv. extra zenderpakketten)

    Heb je je abonnement uitgebreid of een product bijbesteld? Dan kun je de status van de bestelling helaas niet volgen in Mijn Telfort. Kijk in de tabel hieronder wat de levertijd precies is:

    Soort bestelling
    Levertijd
    TV-ontvanger
    Binnen 1 week
    Bellen Onbeperkt
    Vrijwel direct
    Tweede nummer
    1 tot 3 werkdagen
    Zenderpakket toevoegen
    Vrijwel direct
    Telfort Veilig
    Vrijwel direct
    Apparatuur (zoals WiFi Versterker en afstandsbediening)
    Voor 16:00 uur besteld, de volgende werkdag in huis

  • Status bestelling CombiVoordeel

    Heb je je aangemeld voor CombiVoordeel en wil je meer weten over je aanmelding?

    Status CombiVoordeel aanmelding

  • Status bestelling Digitenne

    Neem voor de status van je bestelling contact op met Digitenne.

    Contact opnemen met Digitenne

  • Status verhuizing

    Heb je de verhuisbevestiging van je Telfort abonnement al binnen? Hierin vind je de verhuisdatum van je abonnement.

    Wil je de status van je verhuizing volgen? Log dan eenvoudig in op Mijn Telfort. Je gebruikersnaam heb je bij de bevestiging van je verhuizing ontvangen. Ben je het wachtwoord van Mijn Telfort kwijt? Geen probleem. Je kan namelijk met alleen je gebruikersnaam zelf een wachtwoord aanmaken.

    Bekijk de status van je verhuizing

    Lukt het niet om in te loggen op Mijn Telfort?


Mobiel abonnement

Je kunt de status van je bestelling bekijken met je bestelnummer en je postcode:

Bekijk de status van je bestelling

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: