Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Status CombiVoordeel aanmelding


Heb je CombiVoordeel van Telfort aangevraagd? Je krijgt CombiVoordeel als je je hebt aangemeld. Zodra jouw voordeel ingaat, ontvang je een e-mail en sms. Je voordeel gaat de volgende dag al in als je aanmelding compleet is. Op deze pagina lees je hoe je de status van je bestelling kan bekijken.


Ik heb een nieuw Telfort abonnement besteld

Heb je net een nieuw Telfort abonnement besteld en wil je weten wanneer je gekozen voordeel ingaat? Er zijn drie situaties die veel voorkomen:

  • Ik neem mijn mobiele nummer mee van een andere provider: je voordeel gaat in zodra je nummerbehoud is afgerond.
  • Ik heb een nieuw Mobiel abonnement besteld zonder nummerbehoud: je voordeel gaat een dag nadat je nieuwe abonnement begint in.
  • Ik heb een nieuw Telfort Thuis abonnement (Internet en/of Interactieve TV) besteld: je voordeel gaat in op de dag nadat je nieuwe abonnement ingaat.

Ik heb al langer een Telfort Thuis en Telfort Mobiel abonnement

Had je al een Telfort Thuis en Telfort Mobiel abonnement, maar nog geen CombiVoordeel? Als je CombiVoordeel hebt aangezet, dan gaat jouw voordeel de volgende dag al in. Je ontvangt hierover een e-mail en sms.


Wanneer is mijn aanmelding goedgekeurd?

Jouw aanmelding voor CombiVoordeel is geslaagd wanneer alle abonnementen in gebruik zijn. Daarnaast moeten je Telfort Mobiel en Thuis abonnement op hetzelfde adres staan. We sturen je een aantal herinneringen als het adres nog niet hetzelfde is. Voor je Telfort Thuis abonnement sturen we herinneringen per e-mail. Voor je Telfort Mobiel abonnement sturen we je een sms'je.


Hoe komt het dat mijn aanmelding niet is goedgekeurd?

Als je CombiVoordeel niet is goedgekeurd, heeft dat vaak een van de volgende oorzaken:

  • Eén van de abonnementen is nog niet actief. Bijvoorbeeld als je het Doe-het-Zelf pakket met Interactieve TV nog niet hebt geïnstalleerd. Of als jouw mobiele nummer nog niet door Telfort is overgenomen.
  • Eén van de abonnementen staat niet op het goede adres geregistreerd. Let goed op een eventuele huisnummertoevoeging.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: