Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Status CombiVoordeel aanmelding


CombiVoordeel gaat in na succesvolle aanmelding. Je ontvangt een bevestiging per mail en sms als de aanmelding succesvol is afgerond en jouw voordeel ingaat. Als je aanmelding volledig is en je voldoet aan de voorwaarden, gaat CombiVoordeel de volgende dag in. Twee veelvoorkomende situaties:


  • Als je een mobiel nummer meeneemt van een andere aanbieder dan gaat het voordeel in zodra je nummer door Telfort is overgenomen.
  • Als je een nieuw abonnement hebt aangevraagd gaat het voordeel in de dag na activatie van het nieuwe abonnement.

Startmoment van jouw CombiVoordeel

Als het mobiele en thuis abonnement is geactiveerd en je je succesvol hebt aangemeld voor CombiVoordeel, dan gaat jouw voordeel de volgende dag in. Je ontvangt hierover een e-mail en sms.

Let op! Heb je gekozen voor 2x zoveel minuten en MB's? Dan gaat je voordeel in per de eerstvolgende mobiele factuur.

Aanmelding geslaagd

Jouw aanmelding voor CombiVoordeel is geslaagd wanneer alle abonnementen in gebruik zijn op het opgegeven adres. Het is daarbij erg belangrijk dat je mobiele abonnement wel op hetzelfde adres geregistreerd staat als je Telfort abonnement voor Internet en/of Interactieve TV. Zolang dit niet zo is, ontvang je gedurende twee maanden van ons een aantal herinneringen om de juiste abonnementen in gebruik te nemen. De herinneringen ontvang je per e-mail voor je abonnement met Internet en/ of Interactieve TV en per sms voor je mobiele abonnement.

Aanmelding niet geslaagd

Belangrijkste redenen dat de aanmelding niet is geslaagd:


  • Eén van de opgegeven abonnementen is nog niet in gebruik. Bijvoorbeeld als het Doe-het-Zelf pakket met Interactieve TV nog niet is geïnstalleerd. Of bijvoorbeeld als jouw mobiele nummer nog niet door Telfort is overgenomen.
  • Eén van de abonnementen voldoet niet aan de voorwaarden van het gekozen voordeel. Dit is bijvoorbeeld het geval als het opgegeven abonnement geen Interactieve TV heeft of als het mobiele abonnement geen internetbundel heeft.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: