Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Status reparatie

Telfort streeft ernaar je toestel binnen 2 weken te repareren. Lees hier hoe je de status van je reparatie kunt opvragen.

  • Status reparatie opvragen (eigen telefoon)

    Je kunt op 3 manieren de status van je reparatie opvragen:

    • Online. Bekijk de status van de reparatie op reparatie.telfort.nl. Je logt in met de toegangscode die je hebt ontvangen in de e-mail, die de aanmelding van jouw reparatie bevestigt, onder 'Volg uw reparatie'.
    • Telefonisch. Bel gratis onze reparatiepartner Teleplan op 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur, zaterdag 10.00 tot 17.00 uur).
      Let op: Bij dit nummer kun je alleen terecht voor een lopende reparatie. Wil je een nieuwe reparatie aanmelden, ga dan naar Reparatie eigen telefoon of Reparatie leasetoestel.
    • E-mail. Stuur een e-mail naar reparatie@teleplan.com en vermeld hierbij het reparatienummer. Je vindt dit nummer in het onderwerp van de e-mail, die de aanmelding van jouw reparatie bevestigt of op reparatie.telfort.nl, onder 'Volg uw reparatie'.

    Heb je een vraag over de prijsopgave of betaling van de reparatie? Neem dan gratis contact op met Teleplan via 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag 10.00 tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar prijsopgave@teleplan.com.

  • Status reparatie opvragen (leasetoestel)

    • Bekijk de status van de reparatie op e-Repair.nl.
    • Bel voor overige vragen met de klantenservice op 0900-9596 (€ 0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten).

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: