Storingen en onderhoud


Heb je problemen met mobiel, internet, tv of vast bellen? Bekijk op onze storingspagina welke storingen er op dit moment bekend zijn in jouw omgeving. Ook houden we je op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.

Hulp bij storingen


Service Internet, TV & Bellen

Internet, TV en bellen

Heb je problemen met je internet, tv of vast bellen, maar is er geen storing bekend? Kijk dan eerst bij onze probleemoplosser. Vaak is het uit- en weer aanzetten van je modem een goede eerste stap! 

Naar de Probleemoplosser

Alle foutcodes interactieve TV



    Service Mobiel

    Mobiel

    Heb je problemen met je mobiele telefoon, maar weet je niet zeker of het een storing betreft? Kijk dan eerst bij onze vaak voorkomende oplossingen. Vaak is het uit- en weer aanzetten van je toestel een goede eerste stap!

    Mobiel internet werkt niet

    Ik kan niet bellen

      Valse e-mail en phishing

      Last van valse e-mail of phishing? Kijk dan op: www.telfort.nl/valse-email



      Langer dan 12 uur last van een storing?

      Als je langer dan 12 uur last hebt van een storing kun je een vergoeding aanvragen.


      Storing melden

      Ervaar je nog steeds een storing, en staat hij er niet bij? Kijk dan op het Forum, of benader onze Webcare via Twitter of Facebook. Zij helpen je graag verder. Telfort.nl/storingen wordt bijgehouden op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.



      Storingsinformatie per sms (Internet, TV & bellen)

      Als je je mobiele nummer invult op Mijn Telfort, krijg je per sms bericht als er een storing of onderhoud is bij jou in de buurt. De details over de storing kun je dan terugvinden op telfort.nl. Deze dienst bieden we alleen aan bij Internet, TV & bellen.

      • Als je je nummer al hebt ingevuld in Mijn Telfort, sta je standaard aangemeld voor deze serviceberichten.
      • Nog geen nummer ingevuld? Vul hem dan direct in via Mijn Telfort. Zo ben je altijd op de hoogte van een storing.
      • Na het invullen van je nummer bij Mijn gegevens in Mijn Telfort, kan het aanmelden voor de sms enkele dagen duren.
      • De sms’jes worden alleen tijdens kantooruren verstuurd. Liever geen sms'jes over storingen ontvangen? Meld je af voor de berichten.