Storingen en onderhoud

Heb je problemen met mobiel, internet, tv of vast bellen? Bekijk op onze storingspagina welke storingen er op dit moment bekend zijn in jouw omgeving. Ook houden we je op de hoogte van de werkzaamheden voor onderhoud.


Werkt er iets niet, maar is er geen storing bekend?

Meestal kan je het probleem heel makkelijk zelf oplossen.

Valse e-mail en phishing

Last van valse e-mail of phishing? Kijk dan op: www.telfort.nl/valse-email



Langer dan 12 uur last van een storing?

Als je langer dan 12 uur last hebt van een storing kun je een vergoeding aanvragen.

Storing melden

Ervaar je nog steeds een storing, en staat hij er niet bij? Kijk dan op het Forum, of benader onze Webcare via Twitter of Facebook. Zij helpen je graag verder. Telfort.nl/storingen wordt bijgehouden op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.



Storingsinformatie per sms (Internet, TV & bellen)

Als je je mobiele nummer invult op Mijn Telfort, krijg je per sms bericht als er een storing of onderhoud is bij jou in de buurt. De details over de storing kun je dan terugvinden op telfort.nl. Deze dienst bieden we alleen aan bij Internet, TV & bellen.

  • Als je je nummer al hebt ingevuld in Mijn Telfort, sta je standaard aangemeld voor deze serviceberichten.
  • Nog geen nummer ingevuld? Vul hem dan direct in via Mijn Telfort. Zo ben je altijd op de hoogte van een storing.
  • Na het invullen van je nummer bij Mijn gegevens in Mijn Telfort, kan het aanmelden voor de sms enkele dagen duren.
  • De sms’jes worden alleen tijdens kantooruren verstuurd. Liever geen sms'jes over storingen ontvangen? Meld je af voor de berichten.