Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Telefoon simlockvrij maken lukt niet

Op de pagina Telefoon simlockvrij maken lees je hoe je je toestel simlockvrij maakt met behulp van unlockcodes en instructies. Is het niet gelukt om je telefoon simlockvrij te maken? Lees dan op deze pagina wat je moet doen.

Unlockcode opvragen lukt niet

Je kunt de unlockcodes alleen ontvangen wanneer de telefoon is geleverd in combinatie met een simkaart van Telfort. Heb je het toestel minder dan 12 maanden geleden geactiveerd? Dan betaal je 68,- voor de unlockcodes. Een telefoon van een andere provider kun je alleen via die provider simlockvrij laten maken.

Lukt het niet om de unlockcodes op te vragen? Mogelijk heb je bij de aanvraag een verkeerd e-mailadres, IMEI-nummer of telefoonnummer ingevuld. Vraag het juiste IMEI-nummer op door *#06# in te toetsen op je telefoon en probeer nogmaals de unlockcodes aan te vragen.

Invoeren unlockcode lukt niet

Een unlockcode bestaat uit minimaal 8 cijfers. Heb je een unlockcode ontvangen met minder dan 8 cijfers? Vul dan de cijferreeks aan tot 8 cijfers door nullen vóór de code te plaatsen.

Voorbeeld: De ontvangen code is 12345. Voer dan in: 00012345.

Worden de unlockcodes niet geaccepteerd door je telefoon? Draai de unlockcodes om. Probeer eerst de gidlock en vervolgens de simlock te verwijderen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: