Telfort Mobiel is omgezet naar KPN Mobiel

In het weekend van 25 en 26 januari hebben we de Telfort Mobiel klanten omgezet naar KPN Mobiel. Dit betekent dat je voortaan je gegevens kunt aanpassen en bekijken in de MijnKPN omgeving.

Verandert er iets voor mij?

Eigenlijk niet zoveel.

De voordelen van KPN

Voortaan kun je gebruikmaken van deze extra voordelen:

Telfort Thuis abonnement

Later in 2020 wordt ook jouw Telfort Thuis abonnement overgezet. Daar hoef je niks voor te doen. Zelfs een monteur is niet nodig, want we regelen alles op afstand. Wel zo makkelijk. Als de datum bekend is, dan hoor je dit direct van ons.

In de tussentijd kun je nog steeds tv-pakketten aan- en uitzetten. Heb je vragen over jouw Telfort Internet of TV abonnement, bel dan gewoon de Telfort Klantenservice of ga naar telfort.nl/service.

Van ‘Mijn Telfort’ naar ‘MijnKPN’

Je persoonlijke omgeving staat voortaan in MijnKPN. Hier kan je inloggen met het mailadres dat je ook gebruikt voor Mijn Telfort. Log je nog niet met je e-mailadres in? Maak dan een KPN ID aan. Gaan naar kpn.com/id voor meer informatie.

Ben je nog steeds Telfort klant, dan kun je nog steeds terecht in Mijn Telfort.

MijnKPN App

Met MijnKPN regel je alles rondom je abonnementen bij KPN zelf. Gebruik de MijnKPN app of pak je laptop erbij als je alles op een groter scherm wilt zien.

Zodra je bericht krijgt dat we je telefoonnummer hebben overgezet bent naar KPN, dan werkt de MijnKPN app.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan alvast een kijkje op de KPN-pagina over de MijnKPN app.

Veelgestelde vragen

Blijft mijn telefoonnummer hetzelfde?

Je behoudt je mobiele nummer en simkaart als je overgaat naar KPN. Je kunt je telefoon ook gewoon blijven gebruiken.

Ik heb geen SMS ontvangen dat mijn abonnement is omgezet naar KPN, wat nu?

Heb je je abonnement opgezegd? Dan blijf je tot het einde van je contract klant bij Telfort. Als er een andere reden is, dan word je abonnement later alsnog omgezet naar KPN. Het kan zijn dat we hiervoor contact met je opnemen. Zelf je abonnement verlengen kan voortaan bij KPN.

Je mag natuurlijk zelf ook overstappen naar KPN, kijk voor je persoonlijke aanbod in de verlengshop van Telfort

Wat gebeurt er met m’n voicemail berichten?

Er verandert niets aan je voicemail, sms’jes, Whatsapp of andere apps op je telefoon. Dit blijft allemaal hetzelfde als je overgaat naar KPN.

Ga ik meer betalen bij KPN?

Nee, je gaat niet meer betalen. Je hebt van ons persoonlijk bericht ontvangen over je abonnement bij KPN

Is mijn factuur hetzelfde bij KPN?

Nee, je factuur ziet er anders uit. De afzender is KPN in plaats van Telfort. Ook schrijft KPN het geld af vanaf je eerstvolgende factuur. Het rekeningnummer van KPN is NL83INGB0000325513. Het kan zijn dat je bank hierover een bericht stuurt.

Hoe ziet mijn eerste factuur er uit?

Vanaf 26 januari zetten we al je abonnementskosten over naar de KPN factuur. Op je Telfort factuur doen we dan een tegenboeking, waardoor de eerst volgende Telfort factuur 0 euro zal zijn. Zo betaal je nooit te veel.

Kan ik mijn bundel maandelijks aanpassen?

Je kunt nog steeds je bundel maandelijks aanpassen via MijnKPN. De bundel gaat in vanaf de eerstvolgende factuur periode.

Kan ik nog steeds mijn CombiVoordeel wisselen?

Ja, dat kan in Mijn Telfort. Kijk voor meer informatie op telfort.nl/combivoordeel.

Kan ik mijn abonnement nog verlengen bij Telfort?

Nadat we je abonnement hebben overgezet naar KPN, kun je alleen nog verlengen bij KPN. Verlengen kan makkelijk in MijnKPN.

Blijven mijn tarieven in Nederland en de EU gelijk?

De tarieven blijven hetzelfde voor MB-verbruik, bellen en sms'en.

De tarieven buiten de EU gaan in sommige gevallen omlaag

Nadat we je abonnement hebben overgezet naar KPN, gelden de tarieven van KPN. Ga je buiten de EU op vakantie? Dan kunnen de tarieven goedkoper zijn. Dat is afhankelijk van de bestemming. Kijk op kpn.com/buitenland voor de tarieven. Ook kun je straks een Extra Bundel kopen voor buiten de EU.

Hoe zit het mijn Combivoordeel?

Je behoudt de voordelen van CombiVoordeel, zolang je aan de voorwaarden blijft voldoen. Hiervoor moet je Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren. Voor al je vragen over CombiVoordeel of je Telfort Internet of tv-abonnement kun je gewoon terecht bij Telfort Klantenservice of in Mijn Telfort

Hoe zit het met Telfort Compleet?

Je behoudt de voordelen van Telfort Compleet, zolang je aan de voorwaarden blijft voldoen. Hiervoor moet je Thuis of Mobiel van KPN of Telfort blijven combineren. Voor al je vragen over Telfort Compleet of je Telfort Internet of tv-abonnement kun je gewoon terecht bij Telfort Klantenservice of in Mijn Telfort

Hoe weet ik dat ik mijn telefoonnummer is overgezet naar KPN?

Je ontvangt een sms’je zodra je over bent naar KPN.

‘Telfort’ in je telefoonscherm

Het kan zijn dat je de naam ‘Telfort’ in je scherm ziet staan. Dit is niet erg, het kan even duren voor dat we dit hebben aangepast naar KPN. 

Kan ik ook een Kids Sim van KPN bestellen?

Ja, je kunt een Kids Sim van KPN bestellen.

Kan ik nog terecht in een winkel?

KPN heeft 3 keer zoveel winkels als je gewend bent. En in de KPN-winkels kunnen we al je vragen over Telfort beantwoorden. Kijk hier waar de dichtstbijzijnde winkel is.

Zoek een KPN-winkel

Ik heb geen bericht ontvangen over mijn abonnement, gaat dat wel goed? 

Het kan zijn dat je begin volgend jaar pas bericht ontvangt van Telfort. Alle Telfort Mobiel abonnementen worden op 26 januari omgezet naar KPN.

Mag ik door deze wijziging mijn abonnement opzeggen?

Klanten met het 2012, 2014 of 2015 abonnement hadden tot 25 januari 2020 het recht om voortijdig op te zeggen. Het is nu niet meer mogelijk om je abonnement voortijdig op te zeggen.

Heb je nog vragen?

Totdat we je abonnement hebben overgezet naar KPN helpen we je graag op Telfort.nl . Of via onze klantenservice op 088 765 0087. Je betaalt alleen de gebruikelijke belkosten. Of bel gratis via je Telfort mobiel op 1200. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of kom langs in de KPN winkel. Vanaf 26 januari staan onze collega's van KPN voor je klaar.

Tot 26 januari Vanaf 26 januari
Klantenservice Telfort: 0900 9596 Klantenservice KPN: 0800 0402
Telfort Thuis: 0900 9596 Telfort Thuis: 088 765 0087

Overzicht per abonnement

Belbundel 2012

Van dit abonnement kun je je bundel maandelijks aanpassen, zie hier onder alle mogelijke combinaties. Zodra je abonnement is omgezet naar KPN, kun je de bundel eenvoudig aanpassen via de Mijn KPN app. De wijziging gaat in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.

Je kunt kiezen uit de volgende bundels:
Zelf combinatie kiezen van minuten en MB's wordt: 16 vaste combinaties tussen minuten en MB’s.
Minuten 150/300/700/Onbeperkt – Data 0/500/1.000/3.000 MB

Belbundel 2014

Van dit abonnement kun je je bundel maandelijks aanpassen, zie hier onder alle mogelijke combinaties. Zodra je abonnement is omgezet naar KPN, kun je de bundel eenvoudig aanpassen via de Mijn KPN app. De wijziging gaat in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.

Je kunt kiezen uit de volgende bundels:
Zelf combinatie kiezen van minuten en MB's wordt: 16 vaste combinaties tussen minuten en MB’s.
Minuten 150/300/700/Onbeperkt – Data 0/500/1.000/3.000 MB

  • Ingangsdatum nieuwe bundel vanaf de nieuwe factuur maand
  • Je kunt nog steeds na 10 minuten gratis bellen

Belbundel 2015

Van dit abonnement kun je je bundel maandelijks aanpassen, zie hier onder alle mogelijke combinaties. Zodra je abonnement is omgezet naar KPN, kun je de bundel eenvoudig aanpassen via de Mijn KPN app. De wijziging gaat in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.

Je kunt kiezen uit de volgende bundels:
Zelf combinatie kiezen van minuten en MB's wordt: 20 vaste combinaties tussen minuten en MB’s.​
Minuten 175/400/800/Onbeperkt– Data 0/700/2.000/5.000/10.000 MB

  • Ingangsdatum nieuwe bundel vanaf de nieuwe factuur maand
  • Je kunt nog steeds na 10 minuten gratis bellen
  • Je kunt nog steeds ongebruikte MB’s en minuten 2 maanden meenemen

Belbundel 2017

Van dit abonnement kun je je bundel maandelijks aanpassen. Zodra je abonnement is omgezet naar KPN, kun je de bundel eenvoudig aanpassen via de Mijn KPN app. De wijziging gaat in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.

  • Je abonnement blijft gelijk
  • Je kunt nog steeds na 10 minuten gratis bellen
  • Je kunt nog steeds ongebruikte MB’s en minuten 2 maanden meenemen

Belbundel 2018

Van dit abonnement kun je je bundel maandelijks aanpassen. Zodra je abonnement is omgezet naar KPN, kun je de bundel eenvoudig aanpassen via de Mijn KPN app. De wijziging gaat in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.

  • Je abonnement blijft gelijk
  • Je kunt nog steeds ongebruikte MB’s en minuten 2 maanden meenemen