Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Tijdelijk geen toegang tot internet

Is de incasso van je factuur mislukt en heb je ook niet zelf betaald via iDEAL of overboeking? Dan kan het zijn dat je de tekst: Tijdelijk geen toegang tot internet op je computerscherm (of via WiFi) op je mobiele telefoon ziet staan. Je kunt dan ook niet via Telfort televisie kijken.

Hoe komt dit?

Als je de melding 'Tijdelijk geen toegang tot internet' ziet, dan hebben we je al enkele herinneringen gestuurd. Misschien heb je deze niet gezien, of had je even geen geld. We hopen in ieder geval dat je de achterstallige rekening direct betaalt.

Betaal direct via iDEAL

Je kan Telfort.nl en Mijn Telfort nog wel bereiken. Log in op Mijn Telfort en betaal je rekening via iDEAL (dat kan ook van een ander rekeningnummer), dan sluiten we je abonnement binnen enkele uren weer aan. Wacht echter niet. Als we geen betaling ontvangen, dan sluiten we je abonnement definitief af.

Inloggen en via iDEAL betalen

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: