Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Toestel defect geleverd


Heb je een telefoon bij Telfort besteld, en is deze telefoon direct na ontvangst al defect? Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Telfort kan mogelijk een nieuwe telefoon toesturen. Hiervoor gelden enkele voorwaarden:


  • Je neemt binnen 3 werkdagen contact op.
  • De telefoon kan niet of nauwelijks gebruikt worden. Voorbeeld: de aan/uit knop werkt niet.
  • Je stuurt de telefoon op in originele staat, met verpakking en aankoopbon. De klantenservice geeft je instructies voor het opsturen van de telefoon.

Telfort bepaalt of je verzoek aan de voorwaarden voldoet. Voldoet je verzoek niet aan de voorwaarden? Dan kunnen wij je geen nieuwe telefoon toesturen. Je kunt je telefoon dan nog wel laten repareren.

Heb je je telefoon niet bij Telfort besteld, maar bij een ander verkooppunt? Neem contact op met het verkooppunt waar je je telefoon hebt besteld.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: