Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Toestelservice schade, verlies en diefstal


Met Telfort Toestelservice heb je extra dekking en service als je toestel verloren, gestolen of beschadigd is. Heb je een abonnement met Toestelservice, dan vind je op deze pagina meer informatie.

Sinds 1 september 2015 is het niet meer mogelijk om Toestelservice te bestellen bij Telfort. Wil je je toch verzekeren tegen schade, verlies of diefstal van je telefoon? Er zijn verschillende verzekeraars die hier verzekeringen voor aanbieden.

Schade, verlies of diefstal melden

Voorwaarden en eigen risico Toestelservice

Aanvullende Voorwaarden Telfort Toestelservice voor abonnementen per 5 mei 2014pdf (359,5 kB)

Toestelservice opzeggen

Je Toestelservice heeft een minimale looptijd van 1 jaar. Na 1 jaar kun je de Toestelservice opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. Wil je in het 1e jaar al opzeggen? Dan brengen we een afkoopsom in rekening voor de resterende maanden van het 1e jaar.

Je kunt de Toestelservice opzeggen via de klantenservice of via Mijn Telfort.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: