Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verhuizen binnen Nederland


Ga je verhuizen?

Hieronder lees je hoe je in 4 stappen eenvoudig je verhuizing regelt, zodat je geen dag zonder TV, Internet en Bellen zit.

  • Je Telfort producten verhuizen is altijd gratis
  • CombiVoordeel verhuist gewoon met je mee
  • Ook je e-mailadres en iTV opnames verhuizen mee

Verhuizen in 4 stappen

Hieronder word je verhuizing in 4 stappen uitgelegd.

    1. Geef je verhuizing kosteloos aan ons door
    2. We horen graag we zo snel mogelijk van je wanneer je gaat verhuizen. Hou er rekening mee dat het ongeveer 2 weken duurt voordat de verhuizing van je aansluiting geregeld is.


      Je kunt je verhuizing op 2 manieren doorgeven:

      Telefonisch

      Laat je gratis terugbellen en wij regelen de omzetting van je abonnement naar je nieuwe adres. We kunnen je vertellen of er glasvezel op je nieuwe adres mogelijk is en wanneer we je Telfort diensten naar je nieuwe adres over kunnen zetten.


      Bel mij terug

      Online

      Je kunt je verhuizing online aan ons doorgeven met Mijn Telfort via de knop 'Verhuizing doorgeven'.



      Mijn Telfort

      Verhuis je naar het buitenland? Dan werkt het net iets anders.

    1. Je ontvangt een verhuisbevestiging per mail
    2. Binnen 2 werkdagen krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin vind je alle informatie over het meeverhuizen van Telfort:

      • wat je met je apparatuur doet
      • hoe je Telfort installeert in je nieuwe huis
      • uitleg over de Telfort-monteur

    1. 1 week voor de verhuizing: je Telfort apparatuur
    2. Je modem en tv-ontvanger neem je mee naar je nieuwe huis. Staat er in de bevestigingsmail dat je nieuwe apparatuur van Telfort krijgt? Dan sturen we die ongeveer 1 week voor je verhuisdatum naar je nieuwe adres.


      Heb je glasvezel in je nieuwe huis? Dan komt er een monteur langs om je glasvezel aan te sluiten. Ongeveer een week voor de verhuisdatum krijg je een uitnodiging om een afspraak te maken met de Telfort-monteur.

    1. Telfort installeren in je nieuwe huis
    2. Toen je je verhuizing doorgaf, heb je aangegeven of je het pakket zelf aan wilt sluiten (Doe-het-zelf) of dat je liever een volledige installatie door een Telfort-monteur wilt.

      Doe-het-zelf

      Je modem en tv-ontvanger installeer je zelf. Op de dag dat je verhuist sturen we je een sms zodra je daarmee kunt beginnen.


      Meer uitleg over de installatie in je nieuwe huis


      Krijg je in je nieuwe huis glasvezel? Dan komt er een Telfort-monteur langs om je glasvezel aan te sluiten.

      Monteur

      Heb je een afspraak gemaakt met een Telfort-monteur? De monteur sluit op de afgesproken dag Telfort aan in je nieuwe huis.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

  • Waar stuur ik mijn oude Telfort apparatuur naar toe?
    Je Telfort-apparatuur terugsturen is altijd gratis. Lees er meer over op telfort.nl/terugsturen
  • Ik ga toch eerder verhuizen, kan ik de verhuizing van Telfort vervroegen?
    Dat verschilt per situatie. Je kunt het beste contact met ons opnemen, dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn.
  • Ik krijg nieuwe apparatuur, wordt dat naar mijn nieuwe of naar mijn oude adres verstuurd?
    De nieuwe apparatuur sturen we naar je nieuwe adres.
  • Er blijken meer dan twee weken nodig te zijn om Telfort op mijn nieuwe adres te krijgen. Hoe kan dit?
    Dit is het geval als de verbinding vanaf de straat naar je nieuwe huis nog niet is aangelegd. Dat moet eerst en daar is wat meer tijd voor nodig.
  • Wat gebeurt er met Mijn Telfort inloggegevens als ik ga verhuizen?
    Je Mijn Telfort inloggegevens blijven hetzelfde.
  • Kan ik mijn afspraak met de monteur wijzigen?

    Bel je liever over een nieuwe afspraak? Dat kan via 088 2000 120.


    Handig om te weten: je kunt je afspraak tot 48 uur van te voren wijzigen.


Antwoord niet gevonden?

Zit je antwoord er niet bij? Onze medewerkers helpen je graag.

Naar de klantenservice

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: