Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verhuizen glasvezel abonnement



Ga je verhuizen? Wij helpen je graag met het verhuizen van je Telfort abonnement. Je kunt in steeds meer woonplaatsen gebruik maken van Telfort Glasvezel en samen kijken we graag naar de mogelijkheden op je nieuwe adres. Laat je door ons terugbellen om de mogelijkheden te bespreken.


Bel mij terug

Je kunt je verhuizing op twee manieren doorgeven:

  • Verhuizing telefonisch doorgeven

    Ga je verhuizen en wil je dat graag telefonisch aan ons doorgeven? Wij checken of je huidige abonnement ook beschikbaar blijft op je nieuwe adres en zorgen er dan voor dat de aansluiting op je nieuwe adres wordt geactiveerd. Daarna heffen we de aansluiting op je oude adres op.

    Laat je gratis terugbellen

  • Verhuizing online doorgeven

    Geef online je nieuwe adres en de verhuisdatum door. Dit kan via Mijn Telfort of via e-mail. Wij zorgen er dan voor dat de aansluiting op je nieuwe adres wordt geactiveerd en pas daarna heffen we de aansluiting op je oude adres op.

    Check eerst even in Mijn Telfort of je huidige diensten ook beschikbaar zijn op je nieuwe adres.


    • Log in in Mijn Telfort
    • Ga naar Mijn gegevens.
    • Klik op Verhuizing doorgeven.
    • Vul je nieuwe adres in en klik op Volgende.
    • Er wordt nu gecontroleerd of je huidige abonnement beschikbaar is op je nieuwe adres.

    Als blijkt dat er geen glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres, dan kan je kiezen voor Telfort met standaard internet. Laat je terugbellen om de mogelijkheden te bespreken.

We regelen je verhuizing binnen 2 weken.

Soms kan een verhuizing langer duren, tot 5 weken. Bijvoorbeeld als er nog geen glasvezelaansluiting aanwezig is op je nieuwe adres. We zullen je informeren als de verhuizing langer duurt.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: