Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verhuizen naar het buitenland




Bekijk hieronder hoe je je verhuizing naar het buitenland aan ons doorgeeft.


    1. Opzegtermijn 1 maand


    2. Als je verhuist naar het buitenland hanteren we bij Telfort een opzegtermijn van 1 maand. We brengen geen kosten voor de resterende contractperiode in rekening.


      Bewijs

      Voorwaarde is dat je kunt bewijzen dat je emigreert. Dit kun je doen door ons een bewijs te sturen van uitschrijving bij de gemeente.

      Dit bewijs stuur je naar het volgende adres:


      Telfort Internet

      Postbus 217 2400 AE

      Alphen a/d Rijn


      Vermeld hierbij je klantnummer of klantcode.

    1. Bevestiging



    2. Binnen 1 week na ontvangst van je opzegging en het bewijs van uitschrijving ontvang je van ons een bevestiging.

    1. Laatste factuur



    2. Binnen 1 maand na je opzegging ontvang je van ons een factuur met de eindafrekening van je abonnementskosten plus de eventuele verbruikskosten die in rekening gebracht kunnen worden (tot uiterlijk 1 maand na de daadwerkelijke beëindiging van de dienst).

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: