Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verhuizen naar het buitenland




Bekijk hieronder hoe je je verhuizing naar het buitenland aan ons doorgeeft.


    1. Laat ons weten dat je gaat verhuizen


    2. Als je verhuist naar het buitenland heb je bij Telfort een opzegtermijn van 1 maand. We brengen geen kosten voor de resterende contractperiode in rekening.

      Bewijs

      Voorwaarde is dat je kunt bewijzen dat je emigreert. Dit kun je doen door ons een bewijs te sturen van uitschrijving bij de gemeente.

      Dit bewijs stuur je naar het volgende adres:


      Telfort Thuis

      Postbus 217

      2400 AE Alphen a/d Rijn


      Vermeld hierbij je klantnummer. Je vindt het klantnummer op je factuur. Kun je je klantnummer niet vinden? Dan kun je ook je postcode en huisnummer vermelden.

    1. Bevestiging



    2. Binnen 1 week na ontvangst van je opzegging en het bewijs van uitschrijving ontvang je van ons een bevestiging.

    1. Retour sturen Telfort apparatuur

    2. Je stuurt je Telfort apparatuur naar:


      Telfort Retouren

      Antwoordnummer 10119

      2400 VB Alphen aan den Rijn


      Informatie over het terugsturen van de Telfort apparatuur vind je hier:


    1. Laatste factuur
    2. Binnen enkele dagen nadat je abonnement is stopgezet, ontvang je van ons een factuur met de eindafrekening van je abonnements-  en eventuele verbruikskosten.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: