Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Verlengen mobiel abonnement


Is je contract bijna afgelopen? Bij Telfort kun je ervoor kiezen om een nieuw abonnement af te sluiten of om je huidige abonnement door te laten lopen.

Abonnement verlengen

Nog even op een rijtje:

  • Het betrouwbare KPN 4G netwerk
  • Binnen de EU bel, sms en internet je uit je bundel
  • Keuze uit de mooiste en nieuwste toestellen
  • Verlengen is mogelijk vanaf 4 maanden voor einde contract

Verleng je abonnement online


Abonnement laten doorlopen

Maak je geen zorgen:

  • Je abonnement wordt maandelijks opzegbaar
  • Je kunt verlengen wanneer je wilt
  • Je betaalt niet meer voor je telefoon, alleen voor je abonnement
  • Heb je Sim Only? Dan loopt je abonnement door tegen dezelfde kosten



Video: Wat is verlengen?

Als ik verleng, wanneer gaat mijn abonnement in?

Je kunt je abonnement al 4 maanden voor het aflopen van je huidige contract verlengen. In Mijn Telfort kun je zien wanneer je precies je abonnement kunt verlengen. Je nieuwe abonnement gaat dan pas in op het moment dat je huidige abonnement afloopt.

Voorbeeld: je verlengt op 23 januari en je huidige abonnement loopt af op 2 februari, dan gaat je nieuwe abonnement in op 2 februari.

Is je contractperiode al voorbij? Dan is de ingangsdatum van je verlenging afhankelijk van het verkooppunt waar je hebt verlengd:


  • Telfort winkel: je verlenging gaat meteen in
  • Online via telfort.nl of een andere website: je verlenging gaat na 5 dagen in
  • Ander verkooppunt: informeer bij het verkooppunt

Als ik verleng, kan ik dan mijn ongebruikte data meenemen?

Ongebruikte data van je oude abonnement kun je niet 2 maanden meenemen als je verlengt. Vanaf de eerste maand van je nieuwe abonnement kun je ongebruikte data wel weer 2 maanden meenemen.


Andere handige informatie

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: