Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verlengen mobiel abonnement


Is je contract bijna afgelopen? Bij Telfort kun je ervoor kiezen om een nieuw abonnement af te sluiten of om je huidige abonnement door te laten lopen.

Ik wil mijn abonnement verlengen

Dat kan! Je kunt kiezen voor een abonnement met telefoon of Sim only. Je kunt je abonnement verlengen vanaf 4 maanden vóór het einde van je contract.




Twijfel je nog of heb je een vraag? Laat je tijdens kantooruren direct gratis terugbellen door de Telfort klantenservice.


Ik wil mijn abonnement laten doorlopen

Nadat de contractperiode van je abonnement is afgelopen, kun je ervoor kiezen om je huidige abonnement door te laten lopen. Je huidige abonnement wordt dan automatisch omgezet naar een overeenkomst voor onbepaalde duur. Dit betekent dat je je abonnement per maand kan verlengen of opzeggen.

Heb je een abonnement met telefoon? Je betaalt dan niet meer voor je telefoon, maar alleen de kosten van je abonnement.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Je kunt je abonnement al 4 maanden voor het aflopen van je huidige contract verlengen. Je nieuwe abonnement gaat dan pas in op het moment dat je huidige abonnement afloopt.

Voorbeeld: je verlengt op 23 januari en je huidige abonnement loopt af op 2 februari, dan gaat je nieuwe abonnement in op 2 februari.

Is je contractperiode al voorbij? Dan is de ingangsdatum van je verlenging afhankelijk van het verkooppunt waar je hebt verlengd:

  • Telfort winkel: je verlenging gaat meteen in
  • Telfort.nl of een andere website: je verlenging gaat na 5 dagen in
  • Ander verkooppunt: informeer bij het verkooppunt

Je blijft je huidige abonnement behouden totdat je nieuwe abonnement ingaat. Je kunt dus nog gewoon bellen en internetten.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: