Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Verlengen mobiel abonnement



Verleng je abonnement en kies een nieuwe telefoon of een goedkope sim only. Je kunt je abonnement verlengen vanaf 6 maanden vóór het einde van je contract. Wil je de mogelijkheden van verlengen met ons bespreken? Laat je tijdens kantooruren direct gratis terugbellen door de Telfort klantenservice.

Verleng je abonnement online


Laat je direct gratis terugbellen

Voordelen van verlengen bij Telfort

  • Extra MB's en minuten
  • Minuten en MB's kun je 2 maanden meenemen
  • Standaard 4G internet
  • Na 10 minuten gratis bellen
  • 2x zoveel minuten en MB's bij CombiVoordeel

Verleng je abonnement online

Direct je abonnement verlengen

Verleng via telfort.nl

Bezoek een Telfort winkel

Of bel gratis: 0800-1707. Weet je nog niet of je al kunt verlengen, of wil je eerst onze aanbiedingen bekijken? Bekijk de mogelijkheden in Mijn Telfort.

Meer informatie over verlengen

  • Wanneer gaat de verlenging in?

    Je verlenging gaat in op de dag dat je huidige contractperiode voorbij is. Is je contractperiode al voorbij? Dan is de ingangsdatum van je verlenging afhankelijk van het verkooppunt waar je hebt verlengd:

    • Telfort winkel: je verlenging gaat per direct in
    • Telfort.nl of een andere website: je verlenging gaat na 5 dagen in
    • Ander verkooppunt: informeer bij het verkooppunt
    Let op!

    Telfort hanteert vaste factuurperiodes. Bij het begin van een factuurperiode ontvang je je minuten, sms’jes en MB’s. De ingangsdatum van je verlenging valt niet altijd samen met de begindatum van je volgende factuurperiode. In dat geval ontvang je op de ingangsdatum van je verlenging niet het volledige aantal minuten, sms’jes en MB’s, maar een hoeveelheid naar verhouding. Bij de start van je volgende factuurperiode ontvang je natuurlijk wel de volledige hoeveelheid minuten, sms’jes en MB’s.

  • Voorwaarden voor verlengen
    • Je contractperiode duurt nog 6 maanden of korter
    • Je gaat akkoord met de huidige Algemene Voorwaarden
    • Je mag alleen een verlenging aanvragen als je zelf de contractant bent
    • Je abonnement is niet geblokkeerd (bijvoorbeeld vanwege verlies/diefstal of een betalingsachterstand)
    • Je hebt geen openstaande facturen
    • Verleng je telefonisch of via internet? Dan heb je 14 dagen bedenktijd. Daarna kun je de verlenging niet meer annuleren.
    • Je resterende bundeltegoed vervalt op het moment dat je verlenging ingaat. Je kunt eventueel overgebleven belminuten, sms-berichten en/of MB's niet meer gebruiken.

  • Simkaart ontvangen bij verlenging
    • Heb je een nieuwe of andere simkaart nodig? Bestel gratis een nieuwe simkaart tijdens de verlenging of via Mijn Telfort.
    • Heb je bij je verlenging een nieuwe simkaart ontvangen? Activeer de simkaart via Mijn Telfort. Je hebt dan een nieuwe simkaart die geschikt is voor nieuwe diensten zoals 4G.
    • Je behoudt automatisch je eigen nummer.
    • Je ontvangt een 3-in-1 combisimkaart. Je kunt hier zelf het formaat simkaart uit drukken dat je nodig hebt voor je telefoon: een gewone simkaart, microsimkaart of nanosimkaart.

  • Leasetoestel inleveren of overnemen
    Maak je gebruik van toestellease? Als je je abonnement verlengt, kun je kiezen tussen het inleveren of overnemen van je leasetoestel.
  • Verlenging annuleren

    Verleng je telefonisch of via internet? Dan heb je 14 dagen bedenktijd. Daarna kun je de verlenging niet meer annuleren.

    • Heb je verlengd via telfort.nl? Als je de bestelling nog niet hebt ontvangen, kun je de verlenging annuleren via de orderstatuspagina. Als je de bestelling al wel hebt ontvangen, kun je de verlenging annuleren via de klantenservice.
    • Heb je verlengd via een ander verkooppunt? Neem contact op met het verkooppunt.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: