Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Vervangende simkaart aanvragen


Heb je een nieuwe simkaart nodig omdat je simkaart verloren, gestolen of kapot is, of niet geschikt is voor 4G? We helpen je graag om dat zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Telfort, of ophalen in een Telfort winkel.


  • Heb je een abonnement, dan is de nieuwe simkaart gratis. Heb je Prepaid, dan kost de simkaart 7,50.
  • Bestel je de simkaart via Mijn Telfort? Dan ontvang je de nieuwe simkaart binnen 5 werkdagen. Als je haast hebt, kun je een nieuwe simkaart ook ophalen in de winkel. Je loopt dan bellend de winkel uit.
  • Je behoudt hetzelfde 06-nummer.
  • Je ontvangt een 3-in-1 combisimkaart. Je kunt een 3-in-1 simkaart op 3 manieren uitdrukken: als gewone simkaart, als microsimkaart of als nanosimkaart.
  • De nieuwe simkaart is geschikt voor 4G van Telfort.
  • Je kunt bij Telfort geen duosimkaart bestellen, behalve als je een zakelijk abonnement hebt.
  • Heb je besteld via Mijn Telfort? Dan kun je de nieuwe simkaart makkelijk activeren via Mijn Telfort. Als je een simkaart ophaalt in de winkel, dan activeren we die meteen voor je.
  • De nieuwe simkaart is geschikt voor NFC-diensten zoals contactloos betalen. In de loop van 2016 wordt het mogelijk om met de Telfort simkaart gebruik te maken van NFC. Lees meer over de NFC-simkaart van Telfort.

Bestel een nieuwe simkaart via Mijn Telfort

Bezoek een Telfort winkel

Nog geen klant?

Ben je nog geen klant van Telfort, en wil je een sim only pakket bestellen? Bekijk de aanbiedingen in de Telfort shop.

Bekijk de sim only aanbiedingen


Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: