Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Vervangende simkaart aanvragen


Heb je een nieuwe simkaart nodig omdat je simkaart verloren, gestolen of kapot is of ga je een ander toestel gebruiken waarin je huidige simkaart niet meer inpast? Dan kun je een nieuwe simkaart bestellen via Mijn Telfort, of ophalen in een KPN-winkel. Per 1 mei 2019 kan je daar terecht voor al je vragen over Telfort.


Goed om te weten:


  • Een nieuwe simkaart is gratis.
  • Bestel je de simkaart via Mijn Telfort? Dan ontvang je de nieuwe simkaart binnen 5 werkdagen. Haast? Dan kun je een nieuwe simkaart ook ophalen in de winkel. Je loopt dan bellend de winkel uit.
  • Je behoudt gewoon hetzelfde 06-nummer.
  • Je ontvangt een 3-in-1 combisimkaart. Je kunt een 3-in-1 simkaart op 3 manieren uitdrukken: als gewone simkaart, microsimkaart of als nanosimkaart.
  • De nieuwe simkaart is geschikt voor supersnel 4G internet.
  • Je kunt bij Telfort niet 2 simkaarten aanvragen op 1 abonnement (duo-sim), wel als je een zakelijk abonnement hebt.
  • Heb je besteld via Mijn Telfort? Dan kun je de nieuwe simkaart makkelijk activeren via Mijn Telfort. Als je een simkaart ophaalt in de winkel, dan activeren we die meteen voor je.

Bestel een nieuwe simkaart via Mijn Telfort

Bezoek een winkel

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: