Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Wachtwoord Mijn Telfort aanvragen

Als je niet weet wat het wachtwoord van jouw Mijn Telfort is, kun je het makkelijk aanvragen. Kies hieronder of je dit wil doen voor Mijn Telfort Mobiel of Mijn Telfort Thuis.

  • Mijn Telfort Mobiel
    • Ga naar Mijn Telfort en klik op 'Wachtwoord vergeten'.
    • Vul je 06-nummer in en klik op ‘Volgende’
    • Kies of je via sms of e-mail je wachtwoord opnieuw instelt.
    • Je ontvangt binnen 5 minuten een e-mail met link of een sms-code waarmee je een nieuw wachtwoord instelt. Ontvang je geen e-mail? Kies een nieuw wachtwoord. Je kunt nu weer inloggen.

    Ik ontvang geen sms

    Wanneer je simkaart is geblokkeerd in verband met verlies, diefstal of een betalingsachterstand, kun je geen sms-code ontvangen. Je ontvangt in dat geval het wachtwoord per e-mail. Heb je geen e-mailadres opgegeven in Mijn Telfort? Ga met een ID-bewijs naar een Telfort winkel of neem contact op met klantenservice.

    Ik ontvang geen e-mail

    Stel je wachtwoord opnieuw in via sms. Controleer als je bent ingelogd of bij Mijn gegevens het juiste e-mailadres staat.

    Ik kan niet kiezen voor e-mail

    Jouw e-mailadres is nog niet bij ons bevestigd. Bevestig je e-mailadres.

  • Mijn Telfort Thuis
    1. Ga naar Mijn Telfort en klik op 'Wachtwoord vergeten'.
    2. Vul je gebruikersnaam in en klik op ‘Volgende’. Dit is je @telfort.nl e-mailadres of een code van 2 letters met daarna 5, 6 of 10 cijfers, bijv. ab1000123456.
    3. Vul de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in.
    4. Je ontvangt binnen 5 minuten een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
    5. Kies een nieuw wachtwoord. Je kunt nu weer inloggen.

    Ik ontvang geen e-mail

    • Heb je een e-mailadres voor contact ingevuld in Mijn Telfort, dan ontvang je bericht op dat adres. Heb je daar niks ingevuld, dan komt de e-mail aan op je @telfort.nl adres.
    • Kijk in de spam of junk van je e-mail en controleer of je mailbox niet vol is.

Let op: Om misbruik te voorkomen kun je het wachtwoord maximaal 5x per uur heraanvragen.

Probleem nog niet opgelost?

Is je probleem nog niet opgelost? Neem contact op met de klantenservice of laat een berichtje achter op het forum met een duidelijke omschrijving van het probleem. Het webcareteam en enthousiaste Telfort-klanten helpen je graag verder.

Naar het forum

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: