Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Wat doen met je leasetoestel na einde contract

Telfort stopt met ToestelLease per 1 december 2016

Heb je nog een abonnement met een leasetoestel? Dan lees je hier wat dit voor jou betekent. Deze wijzigingen gebeuren automatisch. Je hoeft hiervoor zelf niets te doen.

  • Het leasetoestel is vanaf 1 december van jou.
  • Je hoeft het toestel niet af te kopen of in te leveren. Ook niet wanneer je het abonnement opzegt of verlengt.
  • De toestelbundel stopt automatisch per 1 december. Het vooruitbetaalde bedrag van de toestelbundel van december wordt op de volgende factuur terug betaald.
  • De Basisservice voor ToestelLease van je telefoon vervalt op 1 januari 2017. Meer informatie over de basisservice als je toestel kwijt of gestolen is vind je hier. Is je toestel stuk, lees dan verder bij reparatie van je leasetoestel.

Abonnement verlengen

Wil je je abonnement verlengen? Je kunt dan denken aan een abonnement met een telefoon of aan een Sim Only abonnement, waarbij je zelf een eigen toestel kunt gebruiken. Je oude leasetoestel bijvoorbeeld.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: