Vind het antwoord op je vraag

Selecteer het product waar je een vraag over hebt.

Wat doen met leasetoestel na einde contract

Heb je een abonnement met leasetoestel, en is je contract bijna afgelopen? Je kunt dan kiezen tussen het inleveren of overnemen van je leasetoestel. Bekijk de instructievideo, of lees meer onder de video.

Video: hoe werkt het inleveren of overnemen van mijn leasetoestel?

Je kunt de video op elk gewenst moment pauzeren en weer starten met de afspeelbediening links onderin.



Leasetoestel inleveren of overnemen

Is je contract bijna afgelopen? We sturen je een sms zodra je contract binnen een maand afloopt. Je hebt dan een paar mogelijkheden:


  • Je kunt je abonnement verlengen of opzeggen. Je kunt dan kiezen tussen het inleveren of overnemen van je leasetoestel.
  • Stap je over naar een andere aanbieder, en vraag je nummerbehoud aan bij die aanbieder? Dan gaan wij ervan uit dat je het toestel in wilt leveren. Je krijgt een retourenvelop toegestuurd. Wil je het toestel overnemen? Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
  • Wil je je abonnement laten doorlopen, zonder je contract te verlengen? Dan blijf je gebruikmaken van ToestelLease. Je kunt nog steeds gebruikmaken van de Basisservice voor ToestelLease, en je maandelijkse kosten blijven gelijk.


Keuze voor overnemen of inleveren wijzigen

Je kunt je keuze 1 keer wijzigen. Ga naar Mijn Telfort om je keuze te wijzigen naar inleveren of naar overnemen.

Let op! Als je het toestel al hebt ingeleverd, is het niet meer mogelijk om je keuze te wijzigen.

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: