Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Wat kan ik allemaal met Mijn Telfort?

Hoe log ik in bij Mijn Telfort?

Wat ik heb ik nodig?

Om in te loggen bij Mijn Telfort heb je nodig:

- een gebruikersnaam
(met Internet, TV of Vast Bellen)
- Mobiele klanten kijken vanaf nu met een KPN ID in MijnKPN

Als nieuwe klant inloggen bij Mijn Telfort

Nieuwe klant?

Maak dan een nieuw account aan met je gebruikersnaam als je Internet, TV of Vast Bellen hebt (Telfort Thuis producten).

Hulp bij inloggen Mijn Telfort

Wachtwoord vergeten?

Geen zorgen.
Hier kan je je wachtwoord achterhalen.

Alle mogelijkheden van Mijn Telfort op een rijtje

Facturen bekijken


Bekijk je nieuwste factuur en vergelijk je bedrag met de vorige maanden. Of maak een betaalafspraak.

Verbruik inzien


Films, sportwedstijden of TV-pakketten besteld? Je ziet je bestellingen terug in Mijn Telfort.

CombiVoordeel

Heb je Telfort Thuis en KPN Mobiel? Of meerdere mobiele abonnementen? En had je al CombiVoordeel voordat je omgezet werd naar KPN Mobiel? Dan kan je je voordeel zien in Mijn Telfort.

Bestelstatus*

Benieuwd naar hoe het staat met je bestelling van Mijn Telfort Thuis? Bekijk je bestelstatus in Mijn Telfort.

* Is niet mogelijk in de Mijn Telfort App

Abonnement wijzigen Telfort Thuis

Zenderpakketten aan- of uitzetten? Spotify aan je abonnement toevoegen, of je internetsnelheid verhogen? Je regelt het makkelijk in Mijn Telfort.

Gegevens en instellingen aanpassen

Ga je verhuizen en wil je je adres wijzigen? Ander e-mailadres, wachtwoord of rekeningnummer gebruiken? Of je ITV pincode wijzigen? Doe het in Mijn Telfort!

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: