Vind het antwoord op je vraag

vind-antwoord_midden

Wat kan ik allemaal met Mijn Telfort?

Met Mijn Telfort en de Mijn Telfort app heb je inzicht in je facturen en verbruik. Ook kun je je abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen.

Inloggen in Mijn Telfort

Hoe log ik in bij Mijn Telfort?

Wat ik heb ik nodig?

Om in te loggen bij Mijn Telfort heb je nodig:

- een gebruikersnaam
(met Internet, TV of Vast Bellen),
òf

- een 06-nummer
(als je Telfort Mobiel hebt)

Als nieuwe klant inloggen bij Mijn Telfort

Nieuwe klant?

Maak dan een nieuw account aan met je gebruikersnaam als je Internet, TV of Vast Bellen hebt (Telfort Thuis producten).

Heb je Telfort Mobiel? Maak dan een account aan met je 06-nummer.

Hulp bij inloggen Mijn Telfort

Wachtwoord vergeten?

Geen zorgen.
Hier kan je je wachtwoord achterhalen.

Alle mogelijkheden van Mijn Telfort op een rijtje

Facturen bekijken


Bekijk je nieuwste factuur en vergelijk je bedrag met de vorige maanden. Of maak een betaalafspraak.

Verbruik inzien


Altijd inzicht in wat je hebt verbruikt, van belminuten tot MB's, van SMS'jes tot de geldigheid van je bundel.

CombiVoordeel

Heb je Telfort Mobiel en Telfort Thuis? Of meerdere mobiele abonnementen? Dan kan je CombiVoordeel aanvragen in Mijn Telfort. Of je gekozen voordeel eenvoudig wijzigen.

Abonnement wijzigen Telfort Mobiel

Bel- of internetbundel voor op je telefoon aanpassen of bijbestellen? Pas simpel je abonnement aan.

Abonnement wijzigen Telfort Thuis

Zenderpakketten aan- of uitzetten? Spotify aan je abonnement toevoegen, of je internetsnelheid verhogen? Je regelt het makkelijk in Mijn Telfort.

Gegevens en instellingen aanpassen

Ga je verhuizen en wil je je adres wijzigen? Ander e-mailadres, wachtwoord of rekeningnummer gebruiken? Of je ITV pincode wijzigen? Doe het in Mijn Telfort!

Bestelstatus*

Benieuwd naar hoe het staat met je bestelling van Mijn Telfort Thuis? Bekijk je bestelstatus in Mijn Telfort.

Abonnement verlengen*

Heb je Telfort Mobiel, en wil je verlengen? Bekijk dan het brede aanbod in Mijn Telfort.

Simkaart activeren*

Heb je een nieuwe simkaart ontvangen? Activeer deze dan gemakkelijk en snel via Mijn Telfort.

* Is nog niet mogelijk in de Mijn Telfort App

Heb je de Mijn Telfort app al?

Check je verbruik en facturen en regel alles direct via de app.

Download voor Android

Download voor iOS

Liever een filmpje kijken? Wat kan ik allemaal met...

De Mijn Telfort app

De Mijn Telfort website

Heb je twee Telfort accounts?

Dit kan het geval zijn wanneer je Telfort Thuis en Telfort Mobiel hebt. Je kunt deze twee omgevingen samenvoegen. Zo kan je overal bij en hoef je maar één keer je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.


Hoe voeg ik accounts samen?

  1. Ga naar Mijn Telfort of open je Mijn Telfort app.
  2. Log in met je gegevens voor Telfort Mobiel.
  3. Klik op het kopje 'Thuis'.
  4. Vul je gegevens van Mijn Telfort Thuis in.
  5. Klik op 'samenvoegen'.
  6. Je krijgt een melding dat het samenvoegen gelukt is. Vanaf nu zijn Mijn Telfort Thuis en Mobiel samengevoegd, en heb je alles op één plek staan!

Nog geen antwoord op je vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: