Telfort is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heten wij straks ook KPN.

Dit betekent het voor jou

We zetten je abonnement over naar KPN met dezelfde abonnementsprijs die je op dat moment bij Telfort betaalt. Je kunt al jouw Telfort services en diensten gewoon blijven gebruiken. Ook blijven onze website en de Telfort apps gewoon werken. Inloggen in Mijn Telfort kan ook nog steeds. Je kunt voor al je vragen over je producten of diensten ook gewoon contact opnemen met de Klantenservice van Telfort zoals je gewend bent. Alleen kun je geen nieuw Telfort abonnement meer afsluiten. Wil je een extra abonnement afsluiten? Dan ben je vanaf nu welkom bij KPN.

Bekijk het aanbod van KPN

De voordelen van KPN

Telfort wordt KPN

Extra voordelen

Je ontvangt extra voordelen als je Telfort- en KPN producten met elkaar combineert.

KPN beste aanbieder

KPN is de Beste Mobiele provider

KPN is de Beste Mobiele provider, bekroond met de Tweakers Award 2018-2019.

KPN Beste Winkel

KPN heeft winkels door heel het land

Zo is er altijd een winkel bij jou in de buurt. KPN is de Beste Telecom Winkel 2019.

Alleen bij KPN: MB's delen

Als je een nieuw mobiel abonnement bij KPN afsluit, kun je ook profiteren van MB's delen. Want heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres, dan deel je gemakkelijk MB's met al je gezinsleden of huisgenoten die ook een KPN Mobiel abonnement hebben.

Lees meer over MB's delen

Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Wat gebeurt er met de prijs van mijn abonnement?

We zetten je abonnement over naar KPN met dezelfde abonnementsprijs die je op dat moment bij Telfort betaalt.

Wanneer wordt Telfort KPN?

Je Telfort Mobiel abonnement gaat waarschijnlijk begin 2020 over naar KPN. Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes. Je Telfort Thuis abonnement gaat waarschijnlijk halverwege 2020 over naar KPN. Je houdt hetzelfde telefoonnummer, hetzelfde e-mailadres, hetzelfde modem en je kijkt TV via dezelfde ontvanger. Wanneer we de precieze datum weten zullen we je hier persoonlijk van op de hoogte stellen.

Kan ik gebruik blijven maken van de klantenservice van Telfort?

Ja, je kunt gewoon contact opnemen met de Klantenservice van Telfort zoals je gewend bent. Ook kun je voor veel vragen terecht op het forum of hier op Telfort.nl

Waar kan ik terecht nu de Telfort winkels gesloten zijn?

Voor al je vragen kun je terecht bij de KPN winkel. Er zijn veel KPN winkels in Nederland, er is dus altijd wel een winkel bij jou in de buurt. Wist je dat KPN is uitgeroepen tot de Beste Winkelketen 2019 in de categorie telecom?

Kan ik gebruik blijven maken van Telfort.nl en Mijn Telfort?

De Telfort website blijft voorlopig bestaan. Hier kun je ook terecht met al je vragen over je Telfort producten. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort app gewoon werken zolang je een Telfort abonnement hebt.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk en XS4ALL verder als KPN?

Begin januari 2019 presenteerde KPN de plannen om alle focus te leggen op het KPN merk. De andere merken van KPN (Telfort, Yes Telecom en XS4ALL) worden geïntegreerd in KPN. De sterk concurrerende telecommarkt is de afgelopen jaren flink veranderd. Internetproviders lijken wat betreft de kwaliteit van de dienstverlening steeds meer op elkaar. Bovendien blijkt uit onderzoek dat steeds meer klanten alle dienstverlening onder één dak willen, of het nu om internet, TV, of vaste of mobiele diensten gaat. En er is bovendien behoefte aan het zelf samenstellen van een pakket naar keuze, bijvoorbeeld een pakket met een basis TV zenderpakket, veel data- en weinig belminuten en premium internet. Met de één-merk strategie kan KPN de krachten bundelen van alle merken.

Ik ben al klant

Kan ik mijn abonnement blijven gebruiken?

Ja, dat kan. Voor vragen kun je terecht in een KPN winkel of op Telfort.nl.

Wat gebeurt er met mijn mijn contract(en), behoud ik bijvoorbeeld dezelfde mobiele bundels?

Je huidige contract loopt gewoon door.

Wanneer gaat mijn abonnement over naar KPN?

Je huidige abonnement gaat in de loop van 2020 over naar KPN. Wanneer we de precieze datum hiervan weten, zullen we je hier persoonlijk van op de hoogte stellen.

Kan mijn abonnement zomaar overgaan naar KPN?

Ja, je huidige contract loopt gewoon door. We zorgen ervoor dat je geruisloos overgaat naar KPN.

Kan ik mijn contract gewoon opzeggen nu Telfort KPN wordt?

Je huidige contract loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Hoe zorgt KPN voor een soepele overgang voor klanten?

Je zult de dienstverlening en kwaliteit blijven ervaren zoals je die gewend bent.

Ik ben nu al Telfort klant. Houd ik de service zoals ik die gewend ben van Telfort?

We veranderen niets aan de service of kwaliteit zoals je die gewend bent. Voor vragen kun je altijd terecht bij de klantenservice, op Telfort.nl, of in de KPN winkels.

Kan ik nog nieuwe producten van Telfort kopen?

Nee, je kunt geen nieuwe producten meer kopen bij Telfort. Voor nieuwe producten kun je terecht bij KPN. Combineer je Telfort en KPN? Dan krijg je extra voordeel.

Wanneer krijg ik persoonlijk bericht over wat er voor mij verandert?

Je behoudt de producten en diensten die je nu hebt. Als er in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Telfort Mobiel

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde als je abonnement wordt omgezet naar KPN.

Heb ik een andere simkaart nodig?

Nee, die heb je niet nodig. Je kunt gewoon je Telfort simkaart blijven gebruiken.

Wat gebeurt er met mijn voicemailberichten?

Er verandert niets aan je voicemail, sms'jes, Whatsapp of andere apps op je telefoon. Dit blijft allemaal hetzelfde als je overgaat naar KPN.

Verandert mijn toestelbedrag als mijn abonnement overgaat naar KPN?

Nee, je wordt overgezet met je huidige toestelbedrag.

Telfort Thuis

Internet, TV en Bellen

Ik heb nu internet via ADSL, kan ik overstappen op glasvezel internet?

Wanneer er glasvezel beschikbaar is op je adres, heb je de mogelijkheid om dit af te sluiten.

Krijg ik nieuwe apparatuur, bijvoorbeeld een nieuwe afstandsbediening, modem of tv-ontvanger?

Nee, je behoudt de producten en diensten die je nu hebt.

Ziet het tv-menu er straks anders uit?

Het tv-menu blijft hetzelfde als het nu is. Wanneer je abonnement wordt omgezet naar KPN dan zal je alleen een ander logo zien.

Wat gebeurt er met mijn Telfort e-mailadres?

Je Telfort e-mailadres blijft gewoon bestaan. We zorgen ervoor dat je huidige e-mailadres wordt meegenomen naar KPN.

CombiVoordeel en

andere voordelen

Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?

Je blijft profiteren van CombiVoordeel, zolang je abonnementen voldoen aan de voorwaarden.

Ik heb KPN Mobiel en Telfort Thuis, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Ik heb KPN Thuis en Telfort Mobiel, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Wil je je Telfort Mobiel abonnement verlengen?

Verlengen kan op 2 manieren:

  1. Gratis overstappen naar KPN Mobiel
  2. Verlengen bij Telfort Mobiel

Als je overstapt naar KPN dan betaal je als Telfort-klant geen aansluitkosten.

Bekijk de telefoons van KPN Mobiel

Heb je andere vragen?

Heb je het antwoord op jouw vraag hierboven niet gevonden? Misschien is jouw vraag al beantwoord op het Telfort Forum. Daarnaast staat onze klantenservice voor je klaar om alle  vragen te beantwoorden.

Wil je iets veranderen aan je abonnement?

Wil je iets wijzigen of toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Mijn Telfort en geef je wijzigingen door. Veel wijzigingen zijn binnen 24 uur al actief.