Telfort en KPN samen verder

Graag praten we je bij.

Telfort is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heten wij straks ook KPN.



Dit betekent het voor jou

Je kunt alle Telfort services en diensten gewoon blijven gebruiken. Alleen kun je vanaf 1 mei geen nieuw Telfort abonnement meer afsluiten. Wil je een extra abonnement afsluiten? Dan ben je vanaf nu welkom bij KPN.

Nieuwe mogelijkheden

Telfort en KPN gaan samen verder en dat biedt nieuwe mogelijkheden. Meer service bijvoorbeeld. Zo kun je per 1 mei terecht bij alle KPN winkels. Wist je dat KPN 3 keer zo veel winkels heeft als Telfort?
Of regel alles eenvoudig online. Want natuurlijk kun je nog steeds terecht op Telfort.nl. Ook blijf je gewoon genieten van je Telfort producten, want jouw Telfort abonnement blijft hetzelfde.

De voordelen van KPN

Als Telfort klant profiteer je per 1 mei van deze voordelen:

KPN & Telfort Compleet
Je ontvangt extra voordeel als je Telfort- en KPN producten combineert.

KPN is de beste aanbieder
KPN Glasvezel is als beste getest door de Consumentenbond in januari 2019. En KPN is de Beste Mobiele provider, bekroond met de Tweakers Award 2018-2019.

KPN heeft 3 keer zoveel winkels
Wist je dat KPN 3 keer zo veel winkels heeft als Telfort?

Alleen bij KPN: MB's delen

Als je een nieuw mobiel abonnement bij KPN afsluit, kun je ook profiteren van MB's delen. Want heb je meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde huisadres, dan deel je gemakkelijk MB's met al je huisgenoten die ook een KPN Mobiel abonnement hebben. Kijk hier voor de voorwaarden.

Lees meer over MB's delen

Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk en XS4ALL verder als KPN?

We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom bundelen we de krachten in KPN en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN merk nog verder te verbeteren.

Wanneer gaat Telfort verder onder de vlag van het KPN merk?

KPN zal in de loop van 2019 en 2020 het KPN merk aanvullen met de sterke eigenschappen van Telfort en de andere merken. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN merk. Per merk bepalen we het beste plan om op termijn de dienstverlening van de merken voort te zetten onder de vlag van KPN. Wanneer dit precies is moeten we voor Telfort nog bepalen.

Wanneer is alleen het KPN merk in de markt?

KPN zal in de loop van 2019 en 2020 het KPN merk aanvullen met de sterke eigenschappen van de merken van Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Klanten van deze merken behouden de producten en diensten zoals zij die nu hebben. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN merk. Per merk bepalen we het beste plan om op termijn de dienstverlening van de merken voort te zetten onder de vlag van KPN.

Gaan de winkels sluiten?

We sluiten op 1 mei de Telfort winkels. Tot en met 30 april kun je er nog terecht. Vanaf 1 mei kun je terecht in de KPN winkels of KPN XL Winkels voor service en antwoord op jouw vragen. Wist je dat KPN 3 keer meer winkels heeft dan Telfort? Vind de KPN winkel bij jou in de buurt.

Kan ik gebruik blijven maken van Telfort.nl en Mijn Telfort?

De Telfort website blijft voorlopig bestaan, hier kun je ook terecht voor al je vragen en service. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort app gewoon werken.

Kan ik gebruik blijven maken van de klantenservice van Telfort?

Je kunt gewoon contact blijven opnemen met de Klantenservice van Telfort zoals je gewend bent. Voor veel vragen kun je ook terecht op Telfort.nl.

Ik ben al klant

Kan ik mijn abonnement blijven gebruiken?

Ja, dat kan. Voor vragen kun je terecht in een KPN winkel of op Telfort.nl.

Wat gebeurt er mijn mijn contract(en), behoud ik bijvoorbeeld dezelfde mobiele bundels?

Je huidige contract loopt gewoon door.

Wanneer gaat mijn abonnement over naar KPN?

Je huidige contract loopt gewoon door. Indien dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over. Wanneer dit precies is moeten we voor Telfort nog bepalen.

Kan mijn abonnement zomaar overgaan naar KPN?

Ja, je huidige contract loopt gewoon door.

Kan ik mijn contract gewoon opzeggen nu Telfort KPN wordt?

Je contract loopt gewoon door. Indien dit in de toekomst wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Hoe zorgt KPN voor een soepele overgang voor klanten?

Je zult de dienstverlening en kwaliteit blijven ervaren zoals je die gewend bent. Ook blijf je gewoon genieten van je Telfort producten, want jouw Telfort abonnement blijft hetzelfde.

Ik ben nu al Telfort klant. Houd ik de service zoals ik die gewend ben van Telfort?

We veranderen niets aan de service of kwaliteit zoals je die gewend bent. Voor vragen kun je altijd terecht bij de klantenservice, op telfort.nl, of in de KPN winkels.

Tot wanneer kan ik nieuwe producten van Telfort kopen?

Tot 1 mei kun je nieuwe producten bij Telfort kopen.

Wanneer krijg ik persoonlijk bericht over wat er voor mij verandert?

Klanten behouden de producten en diensten zoals zij die nu hebben. Indien er in de in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Telfort Mobiel

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Heb ik een andere simkaart nodig?

Nee, die heb je niet nodig.

Wat gebeurt er met mijn voicemailberichten?

Niets, deze blijven bestaan.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB's delen?

Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als je je aanmeldt voor KPN Compleet.

Ben je klant bij Telfort? Dan kun je je mobiele contract vernieuwen naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen.

Telfort Thuis

Internet, TV en Bellen

Ik heb nu internet via ADSL, krijg ik bij KPN internet via glasvezel?

Wanneer er glasvezel beschikbaar is op je adres, heb je de mogelijkheid om dit bij KPN af te sluiten.

Krijg ik nieuwe apparatuur, bijvoorbeeld een nieuwe afstandsbediening, modem of tv-ontvanger?

Je behoudt de producten en diensten die je nu hebt. Indien er in de in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Ziet het tv-menu er straks anders uit?

Klanten behouden de producten en diensten zoals zij die nu hebben. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijg je daar persoonlijk bericht over.

Wat gebeurt er met mijn Telfort e-mailadres?

Voor klanten verandert er niets als gevolg hiervan.

CombiVoordeel en

Telfort Compleet

Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?

Je blijft profiteren van CombiVoordeel, zolang je je abonnementen Telfort Thuis & Mobiel of Mobiel & Mobiel combineert.

Ik heb KPN Mobiel en Telfort Thuis, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, we starten in mei met Telfort Compleet. Je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Ik heb KPN Thuis en Telfort Mobiel, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, we starten in mei met Telfort Compleet. Je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Wil je je Telfort Mobiel abonnement verlengen?

Verlengen kan op 2 manieren:

  1. Gratis overstappen naar KPN Mobiel
  2. Verlengen bij Telfort Mobiel

Als je overstapt naar KPN dan betaal je als Telfort-klant geen aansluitkosten.

Bekijk de telefoons van KPN Mobiel

Heb je andere vragen?

Heb je het antwoord op jouw vraag hierboven niet gevonden? Misschien is jouw vraag al beantwoord op het Telfort Forum. Daarnaast staat onze klantenservice voor je klaar om alle  vragen te beantwoorden.

Wil je iets veranderen aan je abonnement?

Wil je iets wijzigen of toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Mijn Telfort en geef je wijzigingen door. Veel wijzigingen zijn binnen 24 uur al actief.