Telfort is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heten wij straks ook KPN.

Dit betekent het voor jou

Alle Telfort mobiele abonnementen zijn omgezet naar KPN. We zijn nu bezig met de voorbereidingen van het omzetten van de Telfort Thuis abonnementen. We beginnen op 1 september. Het gaat een paar maanden duren voordat we iedereen over hebben gezet. We sturen je persoonlijk een e-mail of brief als je aan de beurt bent.

We zetten je abonnement over naar KPN met dezelfde abonnementsprijs die je op dat moment bij Telfort betaalt. Je internet, tv en bellen blijft gewoon werken zoals je gewend bent. Totdat we je overzetten kan je onze apps gebruiken, inloggen in Mijn Telfort en ook gewoon contact opnemen met de Klantenservice van Telfort.

De voordelen van KPN

Telfort wordt KPN

Extra voordelen

Je ontvangt extra voordelen als je Telfort- en KPN producten met elkaar combineert.

KPN beste aanbieder

KPN is de Beste Mobiele provider

KPN is de Beste Mobiele provider, bekroond met de Tweakers Award 2018-2019.

KPN Beste Winkel

KPN heeft winkels door heel het land

Zo is er altijd een winkel bij jou in de buurt. KPN is de Beste Telecom Winkel 2019.

Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Wat gebeurt er met de prijs van mijn abonnement?

We zetten je Telfort Thuis abonnement over naar KPN met dezelfde abonnementsprijs en voorwaarden die je op dat moment bij Telfort hebt.

Wanneer wordt Telfort KPN?

We beginnen op 1 september met het overzetten van klanten met Internet, TV en Bellen naar KPN. Het gaat een paar maanden duren voordat we iedereen over hebben gezet. We sturen je persoonlijk een e-mail als je aan de beurt bent.

Telfort Mobiel is op 26 januari KPN Mobiel geworden. Je nummer, voicemail en sms'jes zijn gewoon meegegaan. Lees hier alles.

Kan ik gebruik blijven maken van de klantenservice van Telfort?

Totdat we je laten weten dat je bij KPN klant bent geworden, kun je gewoon contact opnemen met de klantenservice van Telfort zoals je gewend bent. Ook kun je voor veel vragen terecht op het Telfort Forum of hier op Telfort.nl. Zodra je over bent naar KPN, kan je 24 uur per dag gratis bellen met de klantenservice van KPN.

Voor vragen over je mobiele abonnement kun je sinds 26 januari terecht bij de klantenservice van KPN.

Waar vind ik de dichtstbijzijnde winkel?

Voor al je vragen kun je terecht bij de KPN winkel. Er zijn veel KPN winkels in Nederland, er is dus altijd wel een winkel bij jou in de buurt. Wist je dat KPN is uitgeroepen tot de Beste Winkelketen 2019 in de categorie telecom?

Kan ik gebruik blijven maken van Telfort.nl en Mijn Telfort?

De Telfort website blijft voorlopig bestaan. Hier kun je ook terecht met al je vragen over je Telfort producten. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort app gewoon werken zolang je een Telfort abonnement hebt. Ben je overgezet? Dan kan je gebruik maken van MijnKPN.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk en XS4ALL verder als KPN?

In januari 2019 presenteerde KPN de plannen om alle focus te leggen op het KPN merk. De andere merken van KPN (Telfort, Yes Telecom en XS4ALL) worden geïntegreerd in KPN. De sterk concurrerende telecommarkt is de afgelopen jaren flink veranderd. Internetproviders lijken wat betreft de kwaliteit van de dienstverlening steeds meer op elkaar. Uit onderzoek blijkt dat steeds meer klanten alle dienstverlening onder één dak willen, of het nu om internet, TV, of vaste of mobiele diensten gaat. Met de één-merk strategie kan KPN de krachten bundelen van alle merken.

Telfort Thuis; Internet, TV en Bellen

Wanneer wordt mijn Telfort Thuis abonnement omgezet naar KPN?

We beginnen op 1 september. Het gaat een paar maanden duren voordat we iedereen over hebben gezet. We sturen je persoonlijk een e-mail als je aan de beurt bent.

Wat gebeurt er met de prijs van mijn abonnement?

We zetten Telfort Thuis abonnement over naar KPN met dezelfde abonnementsprijs en voorwaarden die je op dat moment bij Telfort hebt.

Ik wil een tv-pakket zoals FoxSports of Pluspakket aanzetten, kan dat?

Ja, je kunt nog steeds tv-pakketten aan- en uitzetten. Dat kan via MijnTelfort of via de afstandsbediening van je tv. Lees hier hoe je dat doet.

Ik heb nu internet via ADSL, kan ik overstappen op glasvezel internet?

Wanneer er glasvezel beschikbaar is op je adres, heb je de mogelijkheid om dit af te sluiten.

Krijg ik nieuwe apparatuur, bijvoorbeeld een nieuwe afstandsbediening, modem of tv-ontvanger?

Nee, je behoudt de producten en diensten die je nu hebt. Heb je een Zyxel modem? Dit witte modem met een blauwe knop aan de voorkant, werkt niet meer als je over bent naar KPN. We hebben je een nieuw modem toegestuurd. Zorg dat je deze aansluit.

Heb je het modem geweigerd of teruggestuurd? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ziet het tv-menu er straks anders uit?

Het tv-menu blijft hetzelfde als het nu is. Wanneer je abonnement wordt omgezet naar KPN dan zal je alleen een ander logo zien. Je opnames blijven gewoon behouden.

Wat gebeurt er met mijn Telfort e-mailadres?

Je Telfort e-mailadres blijft gewoon bestaan. We zorgen ervoor dat je huidige e-mailadres wordt meegenomen naar KPN. Vanaf dan kan je inloggen via https://webmail.kpnmail.nl

Werkt de Mijn Telfort app nog?

Voor Internet & TV log je in bij Mijn Telfort, voor je Mobiel bij MijnKPN. Dit is tijdelijk, tot Telfort Thuis is omgezet naar KPN.  

Je persoonlijke omgeving staat dus straks volledig in MijnKPN. Hier kun je inloggen met het mailadres dat je ook gebruikt voor Mijn Telfort. Log je nog niet met je e-mailadres in? Maak dan een Telfort ID aan in Mijn Telfort.

Ik heb een eigen modem. Moet ik die opnieuw instellen?

Ja, je moet de aanmeldgegevens van je modem aanpassen. Daar lees je alles over op https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/eigen-modem-instellen-en-gebruiken.htm

CombiVoordeel en andere voordelen

Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?

Je blijft profiteren van CombiVoordeel, zolang je abonnementen voldoen aan de voorwaarden.

Ik heb KPN Mobiel en Telfort Thuis, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Ik heb KPN Thuis en Telfort Mobiel, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, je ontvangt dan extra voordelen als je Telfort- en KPN producten combineert.

Mijn abonnementen en contracten(en)

Wat gebeurt er met mijn contract(en)?

Je huidige contract loopt gewoon door.

Kan mijn huidige abonnement zomaar omgezet worden naar KPN?

Ja, je huidige contract loopt gewoon door. We zorgen ervoor dat je geruisloos overgaat naar KPN.

Kan ik mijn contract gewoon opzeggen nu Telfort KPN wordt?

Je huidige contract loopt gewoon door. Als dit in de toekomst wijzigt, dan ontvang je daar persoonlijk bericht over.

Kan ik nog nieuwe abonnementen kopen?

Je kunt geen Telfort Mobiel of Telfort Thuis abonnement meer afsluiten. Voor nieuwe producten kun je terecht bij KPN. Combineer je Telfort en KPN? Dan krijg je extra voordeel. 

Je kunt nog wel steeds tv-pakketten aan- en uitzetten. Dat kan via MijnTelfort of via de afstandsbediening van je tv. Lees hier hoe je dat doet.

Heb je andere vragen?

Heb je het antwoord op jouw vraag hierboven niet gevonden? Misschien is jouw vraag al beantwoord op het Telfort Forum. Daarnaast staat onze klantenservice voor je klaar om alle  vragen te beantwoorden.

Wil je iets veranderen aan je abonnement?

Wil je iets wijzigen of toevoegen aan je abonnement? Ga dan naar Mijn Telfort en geef je wijzigingen door. Veel wijzigingen zijn binnen 24 uur al actief.