Zo maken we samen alles in orde

Bedankt dat u voor Telfort Internet, TV en Bellen heeft gekozen. Wij gaan hard aan de slag om ervoor te zorgen dat u hier binnenkort van kunt genieten. Wat wij doen en wat u zelf kunt doen, leest u op deze pagina. Als u hier vragen over heeft, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Alvast veel plezier met Alles-in-1.


Dit doen wij

  • Stopzetten van uw huidige Internetabonnement zodra de Telfort-aansluiting actief is. Als u bij dezelfde provider ook TV en bellen heeft, dan zeggen we dit ook voor u op.
  • Verzenden van uw Installatiepakket.
  • Regelen dat de monteur contact met u opneemt voor het maken van een afspraak.

Dit doet u zelf

  • Als u een andere provider heeft voor TV en/of Bellen moet u deze zelf nog opzeggen. U kunt daarvoor gebruikmaken van ons handige opzegformulier.
  • Inloggen op Mijn Telfort: de gebruikersnaam kunt u terugvinden in het contract dat u per e-mail heeft ontvangen. U krijgt een andere e-mail waarmee u Mijn Telfort kan activeren.
  • Bewaren Telfort contract: hier staan gegevens in die u nodig heeft bij het installeren. Dit contract heeft u per e-mail ontvangen.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Ongeveer 1 week voor uw aansluitdatum, sturen we het Installatiepakket naar u toe. Vooraf ontvangt u een SMS en een e-mail met de Track & Trace-code, zodat u weet wanneer u het pakket kunt verwachten.

In het Installatiepakket zit alles wat u nodig heeft om uw aansluiting in orde te maken. Zoals een heldere stap-voor-stap uitleg, de kabels en de apparatuur. Installeren lukt altijd want wij geven Installatie Garantie.

Blijf op de hoogte via Mijn Telfort

In Mijn Telfort en de Mijn Telfort app vindt u alle details van uw abonnement. Bijvoorbeeld de status van uw bestelling. Inloggen doet u met de gegevens die per e-mail aan u zijn verstuurd.

Naar Mijn Telfort