Skip to content
Telfort

Vergelijk Sim Only

Lastig hé, dat vergelijken van een Sim Only abonnement. Want tegenwoordig zijn er zoveel aanbieders én punten waar je op moet letten. Daarom hebben wij ze onder elkaar gezet. Dat maakt het leven net iets makkelijker. Wel zo fijn.

Sim Only vergelijken – wat is naast prijs nog meer belangrijk?

Prijs vinden wij belangrijk. Maar wat is naast prijs nog meer belangrijk om mee te nemen bij het vergelijken? Wie helpt je bijvoorbeeld uit de brand als je een brandende vraag hebt? Is het abonnement wel flexibel in tijden dat je meer wilt internetten of bellen? En stopt je internet automatisch als je bundel op is? Op deze pagina vind je het antwoord.

Bekijk gelijk onze Sim Only's


Vergelijk onze abonnementen

Welk abonnement past bij jou? Internet je vaak of juist weinig? Heb je op dit moment nog geen idee? Gelukkig kun je elke maand je abonnement omhoog bijstellen, maar ook weer terug naar je oorspronkelijk gekozen abonnement. SMS'en is altijd onbeperkt.

Prijs per maand* 4G internet Bellen Internetgebruik
8, 0 MB 300 min Nooit
12,50 1000 MB 150 min Soms
14,- 1500 MB 300 min Regelmatig
17,50 3000 MB 300 min Vaak
22,50 5000 MB Onbeperkt De hele dag door

*Dit zijn onze Sim Only abonnementen op basis van 24 maanden

Snel internetten met 4G

Stabiel en snel. Dat is fijn. Toch is niet elke Sim Only voorzien van 4G-internet. Let daar dus goed op.

Hoe het bij ons zit? Wij bieden bij elk abonnement waar internet inzit, standaard 4G aan. Gewoon omdat wij snelheid ook wel lekker vinden. Controleer trouwens wel of je toestel geschikt is voor 4G. Dat kan hier.

Geen 4G op je toestel? Geen probleem. Onze abonnementen werken ook prima in jouw toestel.

Bereikbaarheid en ondersteuning

Vragen hebben we allemaal. Ook over telefonie. Dan is het wel zo fijn als de provider je kan helpen. Sommige bieden alleen de mogelijkheid om te mailen of te bellen. Maar is het niet fijn om een winkel in te buurt te hebben? Bij ons is het in ieder geval mogelijk.

Verhogen en verlagen van je abonnement

Wanneer je een feest gaat organiseren of gaat verhuizen moet je veel regelen. Dan is het fijn als je net wat meer ruimte hebt in die maand. Maar laat een abonnement het ook toe? Soms is het niet mogelijk en dat is raar. Daarom kan je bij ons je abonnement kosteloos naar boven bijbestellen. Heb je het niet meer nodig? Dan kan je je abonnement weer terugzetten naar het abonnement dat je eerst had. Dat is wel zo flexibel.

Looptijd: 24 maanden of toch 12?

Als je toch tevreden bent is 24 maanden een goede keus. Je bent zeker van een lage prijs en profiteert van alle gemakken. Ook bij 12 maanden hoor. Maar er zit net wat meer voordeel in prijs bij 24 maanden. Denk hier dus goed over na. Kijk daarbij ook naar de staat van je toestel.

Dit maakt onze Sim Only abonnementen zo lekker:

  • MB’s en minuten die over zijn neem je mee
  • Standaard supersnel internetten met 4G
  • Mobiel internet zonder onverwachte kosten
  • Na de eerste 10 minuten bel je gratis
  •  
  • Het betrouwbare KPN netwerk
  • Geen verrassingen in het buitenland
  • Gratis nummerbehoud
  • Altijd inzicht in je verbruik en kosten

Op zoek naar extra voordeel?

We belonen je graag als je een Telfort Thuis abonnement combineert met een Telfort Sim Only abonnement. Zo profiteer je elke maand van extra voordeel. Daar word je toch blij van!

Je kiest zelf het voordeel dat het beste bij jou past. Of bij je partner. Of bij je gezin. Wat jij wilt.

Ontdek hier je voordeel

Vergelijk onze Sim Only abonnementen

Goedkoop
bellen

  •  
  • 300 minuten
  • Onbeperkt sms
8,- p/mnd

Meest
gekozen

  • 1500 MB +
  • 300 minuten
  • Onbeperkt sms
14,- p/mnd

Extra
voordelig

  • 1000 MB +
  • 150 minuten
  • Onbeperkt sms
12,50 p/mnd

Inzicht in je verbruik

Duidelijkheid. Dat is voor ons belangrijk maar ook voor jou. Daarom hebben we de Mijn Telfort App. Hiermee heb je altijd inzicht in je nieuwe Sim Only abonnement. Zo weet je precies hoeveel MB's en minuten je nog over hebt voor de maand.

Naast het inzicht in je verbruik, kun je facturen inzien of zelfs je abonnement aanpassen. Zo heb je altijd alles bij de hand.

Lees meer over de Telfort App

Wat als mijn toestel kapot gaat?

Sim Only is heel aantrekkelijk. Je maandlasten zijn lager en je profiteert toch van alle voordelen van een abonnement. Een toestel regel je zelf. Maar wat als je toestel na een paar maanden toch kapot gaat of kwijtraakt? Dat is nooit leuk.

Daar hebben wij wat op bedacht. Bij ons kan je na 3 maanden kiezen voor een abonnement met een nieuw toestel. Zo ben je snel weer bereikbaar. Wel zo fijn. Ook dat is een mooi voordeel van Telfort.

Al 20 jaar een vertrouwd netwerk

Terwijl heel Nederland druk in de weer was met Flippo's en we boodschappen deden bij de SRV-wagen, waren wij al bezig met ons netwerk. Dik 20 jaar geleden alweer. Daar zijn we best trots op.

Door de jaren heen hebben wij veel ervaring opgebouwd met onze diensten. Dat is wel zo prettig. Want hierdoor beschik je altijd en overal van een stabiel netwerk en kan je gewoon van ons op aan. Online, telefonisch of gewoon in een van onze winkels.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de tarieven voor bellen, sms'en en internetten?
Welk Sim Only abonnement past bij mij?
Kan ik mijn Sim Only abonnement tussentijds opzeggen of aanpassen?
Wanneer ga ik betalen voor het abonnement?
Wat gebeurt er nadat de overeenkomst van 12 of 24 maanden is afgelopen?
Wat is de snelheid van het mobiele internet en hoe zit het met de dekking?
Wat is een Sim Only abonnement?
Past de simkaart in mijn toestel?