Telfort Zakelijk en KPN gaan samen verder

Graag praten we u bij.

Telfort Zakelijk is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden u graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heten wij straks ook KPN. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening onder het KPN merk nog verder verbeteren.

Dit betekent het voor u

U kunt uw bestaande Telfort Zakelijk services en diensten gewoon blijven gebruiken. Ook blijft onze website, inloggen in uw eigen Mijn Telfort omgeving, Zakelijk Beheer en de Telfort apps gewoon werken. U kunt ook gewoon contact blijven opnemen met de Klantenservice van Telfort Zakelijk zoals u gewend bent.

Indien er iets voor u verandert, ontvangt u hierover persoonlijk bericht.

De kwaliteit van KPN

KPN biedt veel voordelen en kwaliteit waar u ook van kunt profiteren.


  • 24/7 service
  • KPN heeft 3x zoveel winkels als Telfort waardoor er altijd een winkel bij u in de buurt is
  • Betrouwbaar Nederlands glasvezelnetwerk
  • Het Groenste telecombedrijf van Nederland
  • Met KPN Compleet extra korting en gratis onderling bellen en MB’s delen

Meest gestelde vragen

Algemene vragen

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk en XS4ALL verder als KPN?

We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom bundelen we de krachten in KPN en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN merk nog verder te verbeteren.

Wanneer gaat Telfort verder onder de vlag van het KPN merk?

KPN zal in de loop van 2019 en 2020 het KPN merk aanvullen met de sterke eigenschappen van Telfort Zakelijk en de andere merken. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN merk. Per merk bepalen we het beste plan om op termijn de dienstverlening van de merken voort te zetten onder de vlag van KPN. Wanneer dit precies is moeten we voor Telfort Zakelijk nog bepalen. Zodra er voor u iets verandert, ontvang u hierover persoonlijk bericht.

Kan ik nog terecht in de Telfort winkel?

De Telfort winkels zijn gesloten. U kunt terecht in alle KPN winkels of KPN XL Winkels voor service en antwoord op uw vragen. Wist u dat KPN 3 keer meer winkels heeft dan Telfort? Vind de KPN winkel bij u in de buurt.

Kan ik gebruik blijven maken van Telfort.nl, Mijn Telfort en Zakelijk Beheer?

De Telfort website blijft voorlopig bestaan. Hier kunt u ook terecht voor al uw vragen en service. Ook blijven Mijn Telfort, de Telfort apps en Zakelijk Beheer gewoon werken.

Kan ik gebruik blijven maken van de klantenservice van Telfort Zakelijk?

U kunt gewoon contact blijven opnemen met de Klantenservice van Telfort Zakelijk zoals u gewend bent. Voor veel vragen kunt u ook terecht op Telfort.nl/zakelijk

Ik heb een mobiel abonnement

Kan ik mijn mobiele abonnement blijven gebruiken?

U kunt uw mobiele abonnement blijven gebruiken. Als er iets voor u verandert ontvangt u hierover persoonlijk bericht.

Wat gebeurt er met mijn contract(en), behoud ik bijvoorbeeld dezelfde mobiele bundels?

Uw huidige contract loopt gewoon door. Als er iets voor u verandert ontvangt u hierover persoonlijk bericht.

Wanneer gaat mijn abonnement over naar KPN?

Uw huidige contract loopt gewoon door. Indien dit in de toekomst wijzigt, krijgt u daar persoonlijk bericht over. Wanneer dit precies is moeten we voor Telfort Zakelijk nog bepalen.

Kan ik mijn contract gewoon opzeggen nu Telfort KPN wordt?

Je contract loopt gewoon door. Indien dit in de toekomst wijzigt, krijgt u daar persoonlijk bericht over.

Hoe zorgt KPN voor een soepele overgang voor klanten?

U zult de dienstverlening en kwaliteit blijven ervaren zoals u die gewend bent. U ontvangt vanzelf persoonlijk bericht en een persoonlijk KPN aanbod.

Ik ben nu al Telfort klant. Houd ik de service zoals ik die gewend ben van Telfort?

We veranderen niets aan de service of kwaliteit zoals u die gewend bent. Voor vragen kunt u nog gewoon terecht bij de klantenservice van Telfort Zakelijk en telfort.nl/zakelijk. U ontvangt bericht indien dit wijzigt. U kunt voor vragen ook terecht in de KPN winkels.

Wanneer krijg ik persoonlijk bericht over wat er voor mij verandert?

Klanten behouden de producten en diensten zoals zij die nu hebben. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijgt u daar persoonlijk bericht over.

Telfort Mobiel

Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer?

Uw mobiele telefoonnummer blijft hetzelfde indien u overstapt met nummerbehoud.

Heb ik een andere simkaart nodig?

Het kan voorkomen dat u een nieuwe simkaart ontvangt.

Wat gebeurt er met mijn voicemailberichten?

Niets, deze blijven bestaan.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB's delen?

Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als u zich aanmeldt voor KPN Compleet.

Telfort Thuis: Internet, TV en Bellen

Krijg ik bij KPN internet via glasvezel?

Wanneer er glasvezel beschikbaar is op uw adres, heeft u de mogelijkheid om dit bij KPN af te sluiten.

Wat gebeurt er met mijn vaste telefoonnummers?

Telefoonnummers blijven behouden.

Krijg ik nieuwe apparatuur, bijvoorbeeld een nieuwe afstandsbediening, modem of tv-ontvanger?

Voor nu behoudt u de producten en diensten die u nu heeft. Indien er in de toekomst iets wijzigt, krijgt u daar persoonlijk bericht over.

Wat gebeurt er met mijn Telfort e-mailadres?

E-mailadressen blijven behouden.

CombiVoordeel en Telfort Compleet

Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?

U kunt blijven profiteren van CombiVoordeel. Als er in de toekomst iets wijzigt, krijgt u daar persoonlijk bericht over. U kunt ook Telfort Zakelijk en KPN Zakelijk producten combineren in Telfort Compleet. Heeft u meerdere producten van KPN, dan kunt u profiteren van KPN Compleet.

Ik heb KPN Mobiel en Telfort Thuis, krijg ik straks combinatievoordelen?

Dan kunt u profiteren van Telfort Compleet. Op elk KPN mobiel abonnement, elke maand korting en dubbel zoveel data.

Ik heb KPN Thuis en Telfort Mobiel, krijg ik straks combinatievoordelen?

Dan kunt u profiteren van Telfort Compleet. U krijgt dan een gratis zenderpakket bij uw KPN abonnement.

Heeft u andere vragen?

Heeft u het antwoord op uw vraag hierboven niet gevonden? Dan kunt u altijd contact opnemen via het Telfort forum of onze klantenservice.

Wilt u iets veranderen aan uw abonnement?

Wilt u iets wijzigen of toevoegen aan uw abonnement? Ga dan naar Mijn Telfort en geef uw wijzigingen door. Veel wijzigingen zijn binnen 24 uur al actief.