Telfort Zakelijk is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden u graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heten wij straks ook KPN. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten en de dienstverlening onder het KPN merk nog verder verbeteren.
U kunt uw bestaande Telfort Zakelijk services en diensten gewoon blijven gebruiken. Ook blijft onze website, inloggen in uw eigen Mijn Telfort omgeving, Zakelijk Beheer en de Telfort apps gewoon werken. U kunt ook gewoon contact blijven opnemen met de Klantenservice van Telfort Zakelijk zoals u gewend bent.
Indien er iets voor u verandert, ontvangt u hierover persoonlijk bericht.
KPN biedt veel voordelen en kwaliteit waar u ook van kunt profiteren.
Heeft u het antwoord op uw vraag hierboven niet gevonden? Dan kunt u altijd contact opnemen via het Telfort forum of onze klantenservice.
Wilt u iets wijzigen of toevoegen aan uw abonnement? Ga dan naar Mijn Telfort en geef uw wijzigingen door. Veel wijzigingen zijn binnen 24 uur al actief.