Is uw telefoon geblokkeerd omdat u een betalingsachterstand hebt? Als u direct betaalt, wordt uw telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd.
Uitzondering: dit geldt niet als uw abonnement al is beëindigd vanwege de betalingsachterstand. Lees hieronder wat u moet doen als u een betalingsachterstand hebt.
Betaal het openstaande bedrag zo snel mogelijk. Ga naar het betalingsoverzicht in uw online omgeving als u niet weet wat het openstaande bedrag is.
Als MKB klant kunt u dit inzien via Zakelijk Beheer.
In de herinneringsbrief staat op welke datum het bedrag uiterlijk ontvangen moet zijn bij Telfort Zakelijk.
Is uw telefoonnummer gedeeltelijk of volledig geblokkeerd? Kies hieronder welke situatie van toepassing is.
Indien u direct betaalt, wordt uw telefoon binnen 5 werkdagen automatisch gedeblokkeerd. Lees hier hoe u het openstaande bedrag kunt betalen.
Wilt u controleren of uw betaling ontvangen is door Telfort Zakelijk? Ga dan naar het betalingsoverzicht in Zakelijk Beheer of neem contact op met onze klantenservice.
Telfort Zakelijk heeft uw abonnement beëindigd vanwege de betalingsachterstand. Maak het openstaande bedrag direct over. Uw betaling wordt binnen 5 werkdagen verwerkt. Neem na die 5 werkdagen zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Onze medewerker zal dan bekijken of we uw abonnement weer kunnen aansluiten.
Wilt u zelf controleren of uw betaling is bij Telfort Zakelijk? Ga dan naar het betalingsoverzicht in Zakelijk Beheer.
Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch of per e-mail.