Houd er rekening mee dat uw gebruikersnaam en het wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn. Als u 3 keer uw Mijn Telfort wachtwoord verkeerd hebt opgegeven wordt uw account tijdelijk 1 uur geblokkeerd. Weet u het wachtwoord voor Mijn Telfort niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan.
U ontvangt binnen 15 minuten een tijdelijk wachtwoord per sms of e-mail waarmee u kunt inloggen. Na het inloggen dient u het tijdelijke wachtwoord te wijzigen in een persoonlijk wachtwoord.
Wanneer uw simkaart is geblokkeerd in verband met verlies, diefstal of een betalingsachterstand, kunt u geen sms ontvangen met een tijdelijk wachtwoord. U ontvangt in dat geval het wachtwoord per e-mail. Heeft u geen e-mailadres opgegeven in Mijn Tellfort? Onze klantenservice kan het wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw instellen.
Bent u net klant geworden bij Telfort, of heeft u onlangs uw e-mailadres gewijzigd? U moet mogelijk eerst bevestigen dat uw e-mailadres correct is. U heeft dan een e-mail ontvangen met het verzoek uw e-mailadres te bevestigen. In dat geval is het niet mogelijk om uw wachtwoord per e-mail op te vragen, probeer het wachtwoord via sms op te vragen.
Controleer ook of uw e-mail inbox niet vol is en of de e-mail niet in uw spam map terecht is gekomen.
Lukt het niet om het wachtwoord op te vragen? Onze klantenservice kan het wachtwoord voor Mijn Telfort opnieuw instellen.