Vind het antwoord op uw vraag

Netwerk, dekking en bereik - MKB

Telfort Zakelijk maakt gebruik van het netwerk van KPN. Daardoor kunnen wij in heel Nederland een stabiele dekking aanbieden.

Bekijk de dekking in uw regio

Bereik verbeteren

Er zijn verschillende manieren om uw bereik te verbeteren:

  • Schakel op drukke plaatsen over van 3G naar het langzamere 2G. Zo kunt u toch blijven bellen, sms'en en internetten.
  • Stel uw toestel in grensstreken handmatig in op het netwerk van KPN. Hiermee voorkomt u dat uw toestel overschakelt op een buitenlands netwerk. Ga hiervoor naar de toestelinstructies, selecteer uw toestel en kies het onderwerp Buitenland. Hier wordt uitgelegd hoe u een ander netwerk kunt selecteren.
  • Zet uw toestel uit en haal uw batterij en simkaart eruit. Plaats de batterij en simkaart terug en zet uw toestel weer aan. Vaak is het bereik daarna beter.
  • Mogelijk is er een storing. Ga naar Storingen en onderhoud om te controleren of er bij u in de buurt een storing is.

Betere gesprekskwaliteit (HD Voice)

Met HD Voice voert u telefoongesprekken in superieure geluidskwaliteit. Stemmen klinken natuurlijker en u heeft minder last van omgevingsgeluiden. U maakt bij Telfort Zakelijk automatisch gebruik van HD Voice als:

  • U en uw gesprekspartner allebei een HD Voice-toestel hebben én
  • U en uw gesprekspartner allebei via het 3G/UMTS-netwerk van KPN, Telfort of Hi bellen.

In onze Toestelhulp ziet u of uw toestel geschikt is voor HD Voice:

  • Selecteer uw toestel
  • Klik op Toon toestel specificaties
  • Klik op Netwerken

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: