Vind het antwoord op uw vraag

Nieuwe simkaart bestellen - MKB

Telfort Zakelijk levert vanaf heden de nieuwe NFC SIM-kaart. Met een NFC SIM kunt u altijd bellen, sms’en en internetten zoals u van Telfort Zakelijk gewend bent. Wanneer u in de toekomst gebruik wilt maken van contactloze diensten die via de NFC SIM-kaart lopen, zoals bijvoorbeeld contactloos betalen, heeft u ook een geschikte mobiele telefoon nodig die de NFC SIM-kaart ondersteunt.

Heeft u een nieuwe simkaart nodig omdat uw oude simkaart verloren of gestolen is? Of wilt u uw simkaart vervangen omdat de oude kapot is, of niet geschikt voor 4G? Bestel uw nieuwe simkaart online, bij uw business partner of neem contact op met de klantenservice.

Bestel uw nieuwe simkaart via Zakelijk Beheer

Let op! Is uw gebruikersnaam van Zakelijk Beheer uw e-mailadres? Dan is deze functie helaas voor u niet beschikbaar. Om een nieuwe simkaart te bestellen kun u contact opnemen met uw verkooppartner of met klantenservice.

  • Heeft u een abonnement, dan is een nieuwe NFC simkaart gratis
  • U ontvangt de nieuwe NFC simkaart binnen 5 werkdagen.
  • U behoudt hetzelfde 06-nummer
  • De nieuwe NFC simkaart is geschikt voor 4G van Telfort

U heeft keuze uit de volgende simkaarten

  • 3-in-1 NFC simkaart, deze simkaart kunt u op 3 manieren uitdrukken: als gewone simkaart, als microsimkaart of als nanosimkaart.
  • '3-in-1' duosimkaart (2x simkaart, deze simkaarten kunt u op 3 manieren uitdrukken: als gewone simkaart, als microsimkaart of als nanosimkaart welke € 34,- (exclusief btw) kost.

Let op! De '3-in-1' duosimkaart variant is niet NFC geschikt!

Eventuele kosten voor de nieuwe simkaart(en) worden op uw factuur in rekening gebracht, u ontvangt geen aparte factuur.

Voorkant NFC Simkaart Telfort Zakelijk

Achterkant NFC simkaart Telfort Zakelijk

Let op! Heeft u contacten/gegevens opgeslagen op uw 'oude' simkaart? Vergeet dan niet om de contacten/gegevens te kopiëren naar uw toestel. Heeft u een smartphone? Dan kunt u de contacten ook kopiëren naar een van uw accounts (bijvoorbeeld uw Google account).

Let op! Apps kunnen mogelijk 'tijdelijk' geblokkeerd worden (bijv. internetbankieren) bij het activeren van uw nieuwe simkaart. Dit heeft te maken met de instellingen van de betreffende app, meer informatie hierover kunt u opvragen bij de eigenaar van de app (bijv. uw Bank).

Veelgestelde vragen

  • Kan ik een gewone simkaart knippen tot het formaat van een nanosimkaart?

    We adviseren u om niet zelf uw simkaart te knippen. Als u een nieuwe simkaart bestelt via Zakelijk Beheer, ontvangt u een combipakket met een gewone simkaart en een microsimkaart.

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem dan op één van de volgende manieren contact met ons op: