Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Overstappen van Zakelijk abonnement naar Particulier abonnement - MKB

Let op We zijn onze systemen aan het vernieuwen. Daarom is het tijdelijk niet mogelijk om over te stappen van Telfort Zakelijk naar Telfort Particulier. Even geduld dus. Vanaf 3 april is het gewoon weer mogelijk.

Overstappen van Zakelijk naar particulier abonnement

Bestel een nieuw particulier abonnement, en meld tijdens het plaatsen van de bestelling dat u uw nummer wilt meenemen. U kunt vanaf 2 maanden vóór het einde van uw contract de overstap naar particulier aanvragen. 

U kunt op verschillende manieren een nieuw zakelijk abonnement bestellen:

Voorwaarden

  • U kunt pas overstappen naar particulier wanneer uw huidig zakelijke contract is afgelopen. U kunt overstappen naar zakelijk aanvragen vanaf 2 maanden vóór het einde van uw contract.
  • Bij het overstappen worden dezelfde aansluitvoorwaarden als bij een nieuw abonnement gehanteerd.
  • Overstappen is niet mogelijk als u een betalingsachterstand heeft.
  • Overstappen naar particulier kan alleen aangevraagd worden door de contractant of telecombeheerder van het bedrijf waar het telefoonnummer nu op actief is (volgens Kamer van Koophandel).
  • Voor het overstappen hebben wij schriftelijk akkoord van u nodig.
  • Uw zakelijke abonnement wordt beëindigd na afloop van contractperiode en opzegtermijn. Wilt u eerder overstappen? Dan wordt er een afkoopsom in rekening gebracht.

    Kosten

    Overstappen naar particulier is kosteloos wanneer huidig zakelijk contract contractvrij is. Wanneer uw huidig zakelijke contract nog een looptijd heeft dient de resterende looptijd te worden afgekocht! Het afkoopbedrag kunt u opvragen bij de klantenservice van Telfort Zakelijk door een mail te sturen naar de klantenservice.