Bekijk de dekkingskaart om te controleren of u voldoende bereik hebt. Soms helpt het om een plek op te zoeken waar u beter bereik heeft. Voorbeeld: soms is buiten beter bereik dan binnen.
Mogelijk is uw telefoon geblokkeerd. Controleer in Zakelijk Beheer of uw telefoon geblokkeerd is. Verwijder de blokkade via Mijn Telfort of in uw toestel. Kijk in de handleiding van uw toestel als u niet weet hoe dit moet.
Zet uw toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Kijk voor instructies in de handleiding van uw toestel of in de toestelhulp.
Is uw toestel defect? Plaats uw simkaart in een ander toestel. Werkt de simkaart wel in een ander toestel? Dan is uw toestel waarschijnlijk defect. Heeft u nog garantie op uw toestel? Bied uw toestel dan aan voor reparatie door te mailen naar de klantenservice.
Heeft u in uw toestel gesprekken van die andere persoon geblokkeerd?
Ja: Hef in uw toestel deze blokkade op.
Nee: Kan die persoon naar iedereen bellen behalve naar u?
Momenteel gebruiken te veel mensen het netwerk. Probeer het later nog eens op een rustiger tijdstip of een minder drukke plek.
Uw telefoon bevindt zich buiten bereik van het netwerk. Hierdoor geeft uw telefoon deze melding. Onderstaande oplossingen kunnen ervoor zorgen dat uw telefoon weer bereik krijgt.Oplossingen (in willekeurige volgorde):
Door een tijdelijke storing op het netwerk of door weersomstandigheden kan het voorkomen dat er tijdelijk sprake is van geen of minder dekking. Doordat Telfort Zakelijk de kwaliteit van het netwerk continu bewaakt zijn storingen vaak snel verholpen.
Stuur een e-mail naar de klantenservice. Geef in uw e-mail antwoord op de volgende vragen: