Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Problemen met doorschakelen - MKB

Kan niet gebeld worden

Als mensen mij bellen horen ze:

  • Dit nummer is niet in gebruik.
  • Voer uw 10-cijferige telefoonnummer in.
  • Iemand anders.

U heeft een verkeerde doorschakeling ingesteld. U kunt deze opheffen:

Doorschakeling uitzetten via Zakelijk Beheer

  1. Ga in Zakelijk Beheer naar Voicemail en doorschakelingen.
  2. Selecteer de optie 'Nooit doorschakelen' om alle doorschakelingen uit te zetten (inclusief die naar voicemail) of 'Naar voicemail als ik niet opneem' om alleen naar voicemail door te schakelen.
  3. Klik op Opslaan.
Let op! Is uw gebruikersnaam uw e-mailadres? Dan is deze functie voor u helaas niet beschikbaar in Zakelijk Beheer.

Doorschakeling uitzetten via uw telefoon

  1. Toets in: ##002#
  2. Druk op: OK/de groene beltoets.
  3. Zet uw telefoon uit.
  4. Zet uw telefoon aan.

Met ##002# worden alle doorschakelingen verwijderd, behalve de standaard doorschakeling naar de voicemail.

Gesprekken worden niet doorgeschakeld naar de voicemail

U kunt de voicemail zelf direct aan- of uitzetten. Als gesprekken na het aanzetten van de voicemail niet worden doorgeschakeld naar de voicemail, dan heeft u een verkeerde doorschakeling ingesteld. U kunt deze op de volgende manier opheffen:

  1. Toets in: ##002#
  2. Druk op: OK/de groene beltoets.
  3. Zet uw telefoon uit.
  4. Zet uw telefoon aan.

Met ##002# worden alle doorschakelingen verwijderd, behalve de standaard doorschakeling naar de voicemail.