Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Status van de reparatie - MKB

Telfort Zakelijk streeft ernaar uw toestel binnen 2 weken te repararen. Lees hier hoe u de status van uw reparatie kunt opvragen.

Status reparatie opvragen (eigen toestel)

  • Online. Bekijk de status van de reparatie op reparatie.telfort.nl. U logt in met de toegangscode die u heeft ontvangen in de e-mail, die de aanmelding van uw reparatie bevestigt, onder 'Volg uw reparatie'.
  • Telefonisch. Bel onze reparatiepartner Teleplan op 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur, zaterdag 10.00 tot 17.00 uur). Let op: Bij dit nummer kunt u alleen terecht voor een lopende reparatie. Wilt u een nieuwe reparatie aanmelden, ga dan naar Reparatie eigen telefoon of Reparatie leasetoestel.
  • E-mail. Stuur een e-mail naar reparatie@teleplan.com en vermeld hierbij het bonnummer. U vind het bonnummer in de e-mail die u heeft ontvangen en op https://reparatie.telfort.nl/.

Heeft u een vraag over de prijsopgave of betaling van de reparatie? Neem dan gratis contact op met Teleplan via 0800-8200008 (werkdagen 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag 10.00 tot 17.00 uur) of stuur een e-mail naar prijsopgave@teleplan.com.

    Status reparatie opvragen (leasetoestel)

    • Bekijk de status van de reparatie op https://reparatie.telfort.nl/. U logt in met de toegangscode die u heeft ontvangen in de e-mail, die de aanmelding van uw reparatie bevestigt, onder 'Volg uw reparatie'.
    • Bel voor overige vragen met de klantenservice op 0800-2288027.