Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Telefoon kwijt of gestolen - MKB

Let op! Sinds 1 september 2015 is het niet meer mogelijk om Toestelservice te bestellen bij Telfort Zakelijk.

Vervelend dat uw toestel verloren of gestolen is. We helpen u graag om snel weer gebruik te kunnen maken van uw mobiele nummer.

Let op! Verlies of diefstal voor (toestellease) abonnementen met Telfort Zakelijk Toestelservice.


Blokkeer uw toestel

Blokkeer direct uw simkaart. Dit kunt u zelf via uw online omgeving.

  • Als MKB klant uw blokkeert u uw simkaart via Zakelijk Beheer.
  • Of bel gratis de klantenservice op 0800-2288027. Vanuit het buitenland kunt u ons bereiken op +31887650200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Maakt u gebruik van de Aanvullende Toestelservice Verlies & Diefstal (Leasetoestel) of Toestelservice Schade, Verlies & Diefstal (Toestelbundel)? Dan krijgt u mogelijk een vergoeding voor kosten die zijn gemaakt met uw toestel na verlies of diefstal.

Doe aangifte

Meld verlies bij de gemeente en diefstal bij de politie. U heeft het bewijs van aangifte nodig om diefstal te kunnen claimen bij Telfort (als u een Aanvullende Toestelservice Verlies & Diefstal (Leasetoestel) of Toestelservice Schade, Verlies & Diefstal (Toestelbundel) hebt).

  • Doe bij de politie aangifte van diefstal van uw toestel. De politie zal mogelijk vragen om het IMEI-nummer van uw toestel.
    Is uw toestel gestolen in het buitenland? Doe dan aangifte bij de politie in het buitenland.
  • Meld verlies van uw toestel via de website Verloren of Gevonden of bij het gemeentehuis.

IMEI-nummer opzoeken

  • Zoek het IMEI-nummer op in Zakelijk Beheer (Telecombeheerder).
  • Kijk op de verpakking van uw toestel.
  • Of neem contact op met de klantenservice.
Vervangend toestel

U heeft een Zakelijk OpMaat abonnement met toestel, een Zakelijk OpMaat Sim Only abonnement met een zelf gekocht toestel.

Ik heb een Zakelijk OpMaat abonnement met toestel

Loopt uw abonnement over 6 maanden af of is het al afgelopen? U kunt uw abonnement gratis verlengen vanaf 6 maanden vóór het einde van uw contract. U krijgt dan direct een nieuw toestel.Loopt uw abonnement nog 6 maanden of langer? Koop zelf een nieuw toestel of gebruik een 'oud' toestel die nog in uw bezit is. Het toestel dient simlockvrij te zijn en geschikt voor simkaarten van Telfort Zakelijk. Via Zakelijk Beheer kunt uw telecombeheerder een nieuwe simkaart bestellen. U behoudt automatisch uw oude nummer.

  • Lees meer over abonnement verlengen

Ik heb een Zakelijk OpMaat Sim Only abonnement

Loopt uw abonnement over 6 maanden af of is het al afgelopen? U kunt uw abonnement gratis verlengen vanaf 6 maanden vóór het einde van uw contract. U krijgt dan direct een nieuw toestel.Loopt uw abonnement nog 6 maanden of langer? Koop zelf een nieuw toestel of gebruik een 'oud' toestel die nog in uw bezit is. Het toestel dient simlockvrij te zijn en geschikt voor simkaarten van Telfort Zakelijk. Via Zakelijk Beheer kunt uw telecombeheerder een nieuwe simkaart bestellen. U behoudt automatisch uw oude nummer.