Wist u dat u met onze nieuwe abonnementen altijd verzekerd bent van een vaste lage prijs per maand? U kunt uw abonnement al 6 maanden voor het verstrijken van uw contract verlengen. En als trouwe klant krijgt u ook nog eens extra voordeel.
Het opzeggen van uw mobiele abonnement kunt u telefonisch aan ons doorgeven door te bellen met onze klantenservice.
Heeft u uw abonnement(en) in het verleden aangeschaft via een persoonlijke accountmanager of telecomadviseur van Telfort Zakelijk? Neemt u dan contact op met uw accountmanager of telecomadviseur om uw opzegging door te geven.
Houd u er rekening mee dat er bij het opzeggen van een mobiel abonnement een minimale opzegtermijn van 1 maand geldt en dat opzeggingen alleen door de contractant van het abonnement kunnen worden aangevraagd.
Maakt u gebruik van toestellease? Lees meer over inleveren of overnemen van uw leasetoestel bij einde contract.
In geval van overlijden van de contractant kunt u de opzegging telefonisch of per mail aan onze klantenservice doorgeven samen met een kopie van de overlijdensakte.
De opzegging zal gelden vanaf de datum van overlijden, mits er vanaf deze datum geen gebruik is gemaakt van het abonnement. Indien er na datum van overlijden gebruik is gemaakt van het abonnement, wordt het abonnement beëindigd met ingang van de laatst gebelde datum. Het abonnement wordt zonder additionele kosten beëindigd en er is geen sprake van een afkoopsom.
Openstaande facturen dienen wel nog te worden betaald. En betreft het een abonnement met leasetoestel? Dan hoeft het leasetoestel niet ingeleverd te worden.
Het vroegtijdig beëindigen van uw mobiele abonnement is toegestaan tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat o.a. uit de abonnementsgelden van de resterende maanden van de overeenkomst (inclusief eventuele kosten van Telfort Toestellease) tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van 1 maand.