Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Wisselgesprek - MKB

U kunt met de dienst Wisselgesprek een tweede gesprek ontvangen, maar geen tweede gesprek opzetten. U kunt Wisselgesprek zelf aan- en uitzetten via Zakelijk Beheer. U dient Wisselgesprek éénmalig te activeren. Daarna kunt u tijdens al uw gesprekken gebruik maken van de dienst Wisselgesprek.

Wisselgesprek activeren

U kunt Wisselgesprek activeren via Zakelijk Beheer of via uw telefoon:

  1. Ga naar 'Toestelinstellingen'.
  2. Ga naar 'Oproepinstellingen'.
  3. Ga naar 'Wisselgesprek' of 'Oproep in de wacht'.
  4. Kies 'Ja'.
Let op! Bovenstaande instructie kan per toestel verschillen. Raadpleeg in dat geval de handleiding van uw toestel of Toestelhulp.

Gesprek aannemen

U hoort 2 korte piepjes als iemand u belt terwijl u al in gesprek bent. Dit signaal wordt iedere 10 seconden herhaald. Degene met wie u in gesprek bent hoort de piepjes niet. U kunt het tweede gesprek:

  • Aannemen, door op OK/groene beltoets of 2 en op OK/groene beltoets te drukken.
  • Aannemen en het eerste gesprek beëindigen, door op 1 en op OK/groene beltoets te drukken.

Gesprek weigeren

U hoort 2 korte piepjes als iemand u belt terwijl u al in gesprek bent. Dit signaal wordt iedere 10 seconden herhaald. Degene met wie u in gesprek bent hoort de piepjes niet. U kunt het tweede gesprek weigeren door op 0 en op OK/groene beltoets te drukken.

Wisselen van gesprek

Toets op uw telefoon OK/groene beltoets om te wisselen tussen gesprekken.

Wisselgesprek uitzetten

U kunt de dienst Wisselgesprek via Zakelijk Beheer of via uw toestel uitzetten:

  1. Ga naar 'Toestelinstellingen'.
  2. Ga naar 'Oproepinstellingen'.
  3. Ga naar 'Wisselgesprek' of 'Oproep in de wacht'.
  4. Kies 'Nee'.
Let op! Bovenstaande instructie kan per toestel verschillen. Raadpleeg in dat geval de handleiding van uw toestel of Toestelhulp.

Kosten

U betaalt niets voor deze diensten. U betaalt het normale gesprekstarief voor gesprekken die u zelf opzet.