Vind het antwoord op uw vraag

vind-antwoord_midden

Factuur Online - MKB

Factuur online of Zakelijk Beheer?

Afhankelijk van uw type abonnement, kunt u uw mobiele gegevens en facturen terugvinden in Factuur Online of Zakelijk Beheer. Niet zeker welke online tool u kunt gebruiken? neem dan contact op met onze klantenservice.

Factuur Online

Inloggen Factuur Online

Overzichtelijke facturen

Met Factuur Online kunt u facturen inzien, analyses uitvoeren en gegevens exporteren. Factuur Online van Telfort verhoogt de efficiëntie en verlaagt de milieubelasting. Telfort Zakelijk biedt Factuur Online gratis aan!

Overzichtelijke factuur

Via Factuur Online kunt u al uw aansluitingen voorzien van labels. Dit maakt uw factuur overzichtelijker. Als u labels toekent aan een vestiging, afdeling of kostenplaats, zullen deze in de volgende factuurperiode direct worden toegepast.

Factuur Online activeren

Nieuwe klanten van Telfort Zakelijk ontvangen automatisch een brief met een activatiecode. Eerst activeert u het account met de activatiecode. Dan gebruikt u de login-gegevens om toegang te krijgen tot Factuur Online. Het wachtwoord kunt u na de inlog wijzigen.

Telecommanager

Met deze logingegevens bent u ‘Telecommanager’. Dat houdt in dat u alle rechten heeft en alle gegevens mag inzien, printen of exporteren. Tegen geringe kosten maakt u extra gebruikers aan. Als Telecommanager bepaalt u zelf welke gegevens gebruikers mogen inzien. Op deze wijze kunt u de diverse vestigings-, of afdelingsmanagers inzicht verschaffen in de voor hen relevante informatie.

Veelgestelde vragen

Ik wil mijn gegevens in Factuur Online wijzigen

Log in op Factuur Online, klik op het tabblad ‘Gebruikersinstellingen’ en vervolgens op ‘Instellingen’. U kunt daar vervolgens uw gegevens wijzigen.

Kan ik een overzicht krijgen van de inkomende gesprekken?

Inkomende gesprekken worden niet door ons geregistreerd. Wij kunnen u hier dus geen overzicht van geven.

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen voor Factuur Online. Wanneer krijg ik deze?

Wanneer u klant bij ons wordt krijgt u direct na uw eerste factuur per post een activatiecode toegestuurd. Heeft u geen activatiecode? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.